Cum sa iti organizezi biroul de acasa

Lectiile de organizare de la papetarie.ro continua, am discutat deja despre cum sa iti organizezi biroul de la serviciu, in articolul trecut am oferit cateva sfaturi in acest sens. Insa, si biroul de acasa trebuie organizat, trebuie sa ofere o eficienta la fel de mare, chiar daca este acasa. Un birou organizat, oriunde ar fi acesta, inseamna practicalitate, eficienta si timp economisit.

Pentru organizarea biroului de acasa iti oferim cateva sfaturi speciale pentru aceasta situatie, in videoclipul de mai jos.

Sa recapitulam putin ideile prezentate in videoclip:

  1. In primul rand trebuie sa avem grija de hartii, mereu se aduna, mereu le punem unde apucam si intr-un scurt timp ajungem sa fim ingropati in ele, fara sa mai gasim ce avem nevoie. Asadar, incepem cu curatenia, trecem la organizare, si trecem fiecare bucata de hartie prin 3 filtre: fie se arunca, fie se pastreaza si se indosariaza, fie se pastreaza si se foloseste.

  2. Biroul de acasa este la domiciliul tau, asadar sunt sanse mari ca munca pe care o facem la birou sa se amestece cu viata casnica, si astfel se poate crea haos repede. Asadar trebuie sa avem grija sa ne tinem biroul de acasa fara obiecte ce nu isi au locul acolo.

  3. Ca sa ne organizam mai bine putem folosi un fiset pentru documentele importante, mape, dosare si foldere si o biblioteca pentru carti, reviste si altele. Astfel putem gasi mereu ce  avem nevoie, la locul lor.

  4. Ca sa nu aglomerezi biroul cu diverse lucruri, ca sa ramana cat mai curat, creeaza un colt special pentru imprimanta, separat de birou. Iti va fi mai usor sa il tii curat si organizat astfel.

  5. Categoriile sunt baza organizarii, nu uita de ele, categoriseste totul, atat in format electronic pe calculator cat si in format traditional. E foarte usor sa gasesti un lucru daca stii in ce categorie il gasesti.

Acestea sunt doar cateva sfaturi utile care iti pot tine biroul de acasa eficient si curat!

Trucuri si idei pentru curatenia de primavara

Primavara este anotimpul ce simbolizeaza revenirea la viata, trezirea din somnul iernii, inceputul sezonului cu temperaturi ridicate, zile insorite si lungi. In acelasi timp e sezonul in care se face curatenia de primavara. Aceasta traditie de a face curatenie primavara este una foarte veche, cu radacini in mai multe zone ale lumii. Evreii isi curatau casa inainte de Paste pentru a nu il insulta pe Dumnezeu, in Iran, curatenia de primavara simbolizeaza venirea noului an, in China casa se curata pentru a scapa de ghinion si evenimentele nefericite din anul trecut. Indiferent de sursa, astazi sosirea primaverii inseamna si o curatenie generala a casei.

Curatenia de primavara se intampla peste tot, acasa, la birou, pe strada, primavara se incepe cu curatenie. Insa aceasta sarcina poate fi una greoaie, fara produsele de curatenie potrivite si fara cateva sfaturi si trucuri care pot economisi timp si energie. Diverse produse de curatenie gasesti pe site-ul nostru in aceasta perioada la reducere.

Spring-Cleaning-WU

Timpul e putin, mereu suntem ocupati, cu munca cu alte treburi, astfel ca in momentul in care trebuie sa facem o curatenie generala, in toata casa, in tot biroul, vedem totul ca un bloc de munca masiv si ne descurajam putin. Intr-adevar, curatenia de primavara nu se face rapid si nici usor, dar se poate face mai usor, cu cateva trucuri. Toate produsele de curatenie de care ai nevoie trebuie sa le cumperi dinainte, fa o lista clara cu tot ce ai nevoie, nu vrei sa tot trebuiasca sa dai o fuga la magazin pentru inca un lucru. Poti comanda tot ce ai nevoie pentru curatenia de primavara de pe site-ul nostru si scapi de un drum prin magazine, si in plus, pentru ca aceste produse sunt la promotie, mai economisesti si bani.

Insa mai intai trebuie putina organizare, si executia curateniei de primavara conteaza foarte mult. Se intampla totul intr-o zi, in doua zile, intr-un weekend, in 5 dupa-mese? Alegerea e a ta, in functie de timpul tau liber si de cum preferi sa te organizezi. Curatenia de primavara nu e doar o pereche de manusi de cauciuc, o solutie dezinfectanta si multa vointa; e si organizare, organizare care te poate ajuta sa economisesti timp si sa eviti sa faci lucrurile de doua ori. Ia notite, intr-un carnetel sau pe notesuri planifica totul, pe camere, pe activitati etc.

Curatenia de primavara nu e o sarcina pentru o singura persoana, implica toti membrii familiei tale in curatenie, fiecare poate face cate ceva. Uite cateva trucuri care te pot ajuta:

  • “echipeaza-te” de la inceput cu toate produsele de care ai nevoie, poti folosi o galeata sau un lighean ca sa tii tot ce ai nevoie langa tine, in acelasi loc, detergenti, solutii, perii etc.

  • peretii vopsiti se curata cu un burete si apa, iar pentru pete mai rezistente se amesteca apa cu putin detergent de vase, mai slab.

  • gresia si faianta se poate curata usor folosind produse de curatenie cu un PH neutru.

  • covorul, daca vrei sa il cureti tu, poti sa faci acest lucru cu un concentrat de ceai si putina vata. Daca vrei sa ii reimprospatezi culorile poti sa il periezi cu o solutie din apa si sare grunjoasa.

  • pentru scamele persistente poti folosi o rola de scame speciala pentru acest lucru.

  • pentru ferestre, mai ales daca locuiesti la bloc foloseste un stergator de geam cu coada, astfel vei putea sa ajungi peste tot fara sa te chinui foarte mult, sau sa iti pui viata in pericol curatand exteriorul geamurilor.

  • daca gasesti cumva guma lipita pe covor nu intra in panica, poti scapa usor de ea, cu otet fierbinte. Nu uita sa clatesti dupa.

  • primavara e si sezonul in care furnicile isi fac de cap, ca sa nu te mai innebuneasca, foloseste o solutie compusa din apa si otet pe suprafata dorita.

Acestea sunt cateva trucuri pe care le poti folosi aucm la curatenia de primavara. Pe langa solutiile din batrani, nu uita si de solutiile profesionale de curatenie, acestea iti pot oferi o eficienta mult mai mare. Si nu uita, la papetarie.ro ai acum reducere la produsele de curatenie, profita de aceasta oferta si pune-te pe treaba.

Cumpara de 400 de lei si primesti automat un set de linguri in forma de iepure

Sarbatorile pascale sunt un prilej de a petrece timp cu familia si de a ne bucura de venirea primaverii. In spiritul acestor sarbatori am pregatit o promotie speciala pentru voi.

Continuand tematica iepurasului, in perioada 4-13 aprilie va oferim, pentru fiecare comanda de minim 400 de lei pe site-ul nostru, cadou, un set de linguri de salata INVOTIS in forma de urechi de iepure.

iepureSarbatorile pascale sunt marcate de simbolism si de o multime de elemente traditionale, printre acestea iepurasul si ouale de Pasti intra in prim plan. Simbolistica iepurelui si legatura sa cu sarbatorile pascale are o istorie veche. Iepurii sunt vietuitoare foarte fertile, un simbol al vietii noi, al regenerarii care se intampla primavara, erau deseori asociati, in religille pagane cu zeitatile legate de fertilitate si primavara. A inceput sa fie folosit ca si simbol pascal in Germania, in jurul anului 1500. De aici a fost introdus mai departe in Statele Unite, prin intermediul colonistilor germani. Legenda iepurasului este asemanatoare cu cea a lui Mos Craciun pentru sarbatorile de iarna, copii credeau ca daca se comporta frumos pana de Paste vor primi mai multe oua de diferite culori.

Un mit urban spune ca legatura dintre iepure si ouale de paste a venit dintr-o intamplare. O femeie picta oua pentru sarbatorile pascale si le ascunde in gauri din gradina pentru ca copii sa le descopere singuri. Cand copii au gasit ouale, un iepure a iesit dintr-una din gauri si au crezut ca el le-a adus ouale. Exista multe explicatii si desigur multe simboluri legate de importanta iepurasului de Paste, insa in orice caz, el astazi este de nelipsit din cadrul acestei sarbatori importante.

Avem iepurasi de ciocolata, iepurasi decorativi, jucarii pascale speciale si multe alte produse tematice. In aceeasi idee va oferim acum la cumparaturi de peste 400 de lei, realizate pe papetarie.ro, un set de linguri de salata in forma de urechi de iepure, accesorii care sa ofere ceva in plus mesei de Pasti si nu numai. Profita de ocazie, fa-ti toate cumparaturile pentru curatenia de primavara pe site-ul nostru si castiga un set de linguri INVOTIS.

Organizare digitala, pentru calculatoare si e-mail

In articolul precedent am discutat despre modalitati de organizare a biroului, pentru hartii, documente si toate lucrurile de care ai nevoie intr-un birou, insa majoritatea birourilor vin insotite si de un calculator, un PC sau un laptop. O buna parte din munca se desfasoara folosind aceste aparate, astfel organizarea biroului, inseamna atat organizarea fizica a biroului cat si organizarea interna a calculatorului. Un birou organizat si placut nu e de ajuns, daca ajungi sa stai in fata ecranului zeci de minute in sir ca sa gasesti ceva, un document sau un e-mail, productivitatea ta generala va suferi.

Biroul este impartit in doua zone, o zona destinata calculatorului si o zona pentru munca ce nu are legatura cu acesta. Prima zona vine de regula, mai ales daca ai un PC, cu o multime de cabluri, care evident ca se incalcesc, si daca vrei sa gasesti cablul de la imprimanta trebuie sa sortezi o vreme. O solutie de organizare in acest caz, una simpla, este sa lipesti cablurile cu legatura, gen mouse si tastatura, impreuna cu banda scotch, si sa le marchezi fiecare in parte cu un sticker cu numele cablului.

organizare digitala

De unde incep?

  • pastreaza lucrurile simple. Nu trebuie sa creezi un sistem de organizare pentru care sa ai nevoie de o fisa ca sa il intelegi. Ai mare grija la structura si locurile unde creezi foldere, daca ai anumite fisiere pe care le accesezi des, si trebuie sa intri in mai multe foldere la rand, vei pierde timp si vei fi foarte frustrat. Evita insa sa pui fisiere importante pe desktop, in caz ca sistemul se prabuseste le vei pierde.

  • foloseste cuvinte cheie relevante pentru subiect si pentru tine, denumeste-ti fisierele in functie de proiect, data, sarcina etc, lucruri cat mai relevante.

Ce pot sa fac?

  • salveaza-ti fisierele des! Foloseste un stick USB, sau un HDD extern pentru stocarea fisierelor tale importante. O pierdere de date, inseamna pierdere de munca si de timp, ce te poate afecta nu numai pe tine, mai ales la proiectele mari.

  • programeaza-ti zile in fiecare luna pentru curatari digitale, acorda putin timp sa scapi de fisierele vechi si sa iti updatezi fisierele de care mai ai nevoie. Organizeaza-ti folderele in categorii si subcategorii si incearca sa mentii mereu fisierele intr-o locatie compatibila cu natura lor. Si nu lasa documente pe desktop!

  • stabileste de la un bun inceput un sistem, o structura, astfel incat atunci cand primesti documente, sarcini sau proiecte noi sa le poti integra usor in modul tau de lucru digital. Deseori la birou suntem asaltati de documente din diferite parti, astfel ca e usor sa te pierzi in ele, sau si mai grav sa le ratacesti.

  • cand ajungi dimineata la birou unul dintre primele lucruri pe care le faci este sa iti verifici e-mailul, si deseori sunt mai multe e-mailuri decat ai vrea. Ia-le pe rand, nu te lasa complesit si nu te grabi. Scapa imediat de orice junk mail, sterge-le complet iar pentru celelalte mesaje, creeaza foldere speciale. Mesajele urgente rezolva-le pe loc, iar atasamentele nu le lasa in folderul de download, muta-le in folderul specific documentelor respective.

  • verifica-ti inboxul des si repeta procesul. Nu lasa sa se adune e-mailuri, cu cat le verifici mai des cu atat a sa iti ia mai putin timp. Coordoneaza-ti e-mailurile cu lista de activitati pentru zi.

Infografic despre organizarea la birou

Primavara este anotimpul anului cand ai cea mai multa energie, iar acesta este si motivul pentru care aceasta este perioada in care ne mobilizam sa facem mai multe lucruri. Cum ar fi… organizarea biroului. Asa cum am mai spus, orice companie trebuie sa se organizeze ca sa aiba birouri curate si aerisite.

Pentru a va fi mai usor, am realizat un infografic prin care sa va oferim mai multe informatii despre organizare si in care sa va reamintim cum se face aceasta in orice birou.

infografic organizarea la birou

 

La inceput, gasiti informatii din 2013, despre companiile din Romania. Acestea sunt foarte chibzuite cu cheltuielile si aloca intre minim 2 si maxim 20 de euro pe angajat pe luna in ceea ce constau consumabilele de birotica si papetarie, ba chiar si produsele de curatenie

La polul opus, in primele 7 luni din 2014, sunt institutiile de stat, care cheltuie mult mai mult pentru acest domeniu. Trebuie sa recunoastem ca ele sunt si cele care au cele mai multe arhive si cea mai mare nevoie de stocare a informatiilor. Insa suntem siguri ca ar putea invata cate ceva de la companii din folosirea mai eficienta a acestor produse. Cum si companiile au de invatat de la institutii sa foloseasca produse de birotica si papetarie. Sunt multe companii mici si mijlocii care nu au o baza de arhivare si nici nu isi organizeaza documentatia asa cum ar fi normal.

Pentru acestea, am pregatit un citat si un mic indreptar de folosire a celor mai elementare produse de birotica si papetarie pentru organizare. Daca va este pe plac acest infografic vom reveni si cu altele, cel putin la fel de interesante.

Adio teancuri de hartii

Biroul tau, sau mai bine spus, starea biroului tau dicteaza modul in care lucrezi, modul cum iti indeplinesti sarcinile si productivitatea ta per total. Un birou dezordonat, incarcat si imprastiat va avea un impact negativ asupra muncii tale. Chiar daca majoritatea dintre noi lucram cu un calculator, intreg biroul ar trebui sa te ajute sa fii cat mai productiv posibil.

Un birou organizat are foarte multe beneficii, in primul rand iti ofera un sentiment de control si competenta, ce duce la un nivel mai ridicat de productivitate. In al doilea rand, faptul ca ai un birou organizat previne lipsa concentrarii, un birou organizat cere munca si doar munca, iti cere sa lucrezi si e un sprijin pentru succesul tau.

Pentru a avea un birou organizat si curat, unul care si denota productivitate si o cariera de succes, urmatoarele idei te pot ajuta.

 organizare birou

De unde incep?

  • incepe cu o curatare completa – nu poti crea un spatiu productiv fara o curatare completa. In functie de starea biroului tau, o sa ai nevoie de o zi intreaga sau de cateva ore. Ideea acestei curatari este sa iti eliberezi biroul de dezordine si agitatie.

Ce pot sa fac?

  • odata ce ai scapat de toate lucrurile de care nu ai nevoie, trebuie sa te decizi ce sa faci cu lucrurile de care ai nevoie, mai exact unde sa le pui. Organizarea nu inseamna doar curatenie, este si asezare, lucrurile pe care le folosesti des trebuie sa le poti accesa cat mai usor. Foloseste-te si de sertarele biroului tau in acest sens, nu totul trebuie sa fie pe birou, chiar daca e facil. Poti sa pui lucrurile cele mai utile in cel mai apropiat sertar. Marcheaza toate lucruri importante cu cuvinte cheie. Foloseste acelasi principiu si pentru sistemul electronic. Cuvintele cheie trebuie sa insemne ceva pentru tine, tu vei folosi acest sistem asa ca alege termeni care te ajuta sa faci legaturi rapide.

  • creeaza o zona  de receptie pentru tot ce urmeaza sa primesti. In fiecare birou exista un flux de lucruri care de regula vine sub 3 forme: documente important, lucruri de care ai nevoie (jacheta, umbrela, termos etc) si gunoiul. Zona de receptie ar trebui sa fie undeva la intrare, langa usa de regula. Aici trebuie sa ai  una sau doua tavi pentru documente, un raft sau o cutie, si desigur un cos de gunoi, unul potrivit pentru birou.

  • un birou organizat nu inseamna un birou gol, poti sa tii pe birou lucrurile de care ai nevoie dar evita sa tot aduni lucruri pe birou si sa le lasi acolo. In momentul in care ai folosit un lucru, pune-l inapoi la locul sau.

  • daca folosesti hartii foarte des, pune-ti doua tavi pentru documente pe birou, una pentru documente noi si una pentru documente la care lucrezi. Acest sistem ii ajuta mai ales pe cei care vin in biroul tau si iti lasa documente, corespondenta etc. Astfel poti sa observi vizibil ce ai facut si ce mai ai de facut.

Organizarea biroului nu trebuie sa fie caracterizata de rigiditate si un sistem de reguli strict, nu uita, scopul organizarii este obtinerea unui loc in care sa fii cat mai productiv posibil, dar si sa te simti bine. Metoda si stilul de organizare trebuie sa se muleze asupra caracterului tau si a modului tau de a fi. Ce pentru unii oameni e dezordine, pentru altii e ceva normal, atata timp cat poti gasi tot ce ai nevoie in cel mai scurt timp, cand poti sa iti faci treaba eficient si ai un birou ce arata cum ar trebui sa arate biroul unui profesionist.

Sfaturi utile pentru organizarea biroului de la serviciu

Un birou organizat inseamna un loc de munca mai eficient, unde sarcinile se rezolva mai repede si stresul se reduce considerabil. Un birou organizat este un loc unde gasesti totul intr-un timp foarte scurt, iar curatenia este la ea acasa.

Asadar, pentru a-ti face mai usoara organizarea biroului la locul de munca ti-am pregatit o serie de lectii interesante de organizare dintre care aceasta este prima. In aceasta lectie introductiva iti prezentam cateva sfaturi utile de pus in practica pentru organizarea biroului. Urmareste videoclipul de mai jos si vezi ce ai de facut:

Acum vom dezbate putin sfaturile primite in videoclip:

1. Pune bazele unui sistem eficient de organizare

Pentru a urma acest sfat vei avea nevoie de un loc de munca principal, un birou, sau o masa de lucru unde iti petreci majoritatea timpului cand esti la serviciu. Aici vei pastra toate proiectele la care lucrezi in prezent, urmand ca atunci cand termini cu ele sa le transferi in dosare, mape sau bibliorafturi si acestea la randul lor pe rafturi sau in dulapuri special amenajate pentru proiectele actuale. Cand proiectele s-au terminat, urmeaza ca documentatia sa fie transferata intr-un alt dulap, amenajat pentru arhivarea biroului. Documentele care nu mai sunt necesare, trebuie aruncate sau taiate cu un distrugator de documente.

2. Elibereaza biroul de toate articolele care se afla pe el. Pune inapoi doar obiectele folosite cel mai des, iar pentru restul gaseste zone specifice. Trebuie sa iti eliberezi biroul de orice obiect care iti poate distrage atentia.

3. Organizeaza biroul folosind un sistem de etichetare. Gaseste un sistem care sa functioneze pentru tine. Poti folosi dosare sau bibliorafturi de acelasi fel/culoare pentru fiecare proiect in parte, sau poti alege sa etichetezi dosarele sau mapele cu numele proiectului, litere, numere, sau un cod de culori.

4. Arunca lucrurile nefolositoare atunci cand constati ca nu mai iti sunt de folos. Pentru aceasta vei avea nevoie de un cos de gunoi aproape de masa ta de lucru – arunca lucrurile deteriorate, vechi si nefolositoare.

5. Fa curat cel putin 10 minute zilnic. Se zice ca pentru fiecare minut petrecut facand ordine, se castiga o ora. Consulta categoria noastra de articole pentru organizarea biroului si vezi ce iti lipseste!

for-every-minute-spent-in-organizing-an-hour-is-earned-6.jpg

Acestea sunt primele sfaturi legate de organizarea biroului de serviciu. Stati pe aproape, revenim cu mai multe bune practici pentru un birou mai organizat!

Martisorul, vestitorul primaverii si al reducerilor la Papetarie.ro

De Martisor sarbatorim sosirea primaverii cu produse speciale, pentru tine si pentru cei dragi tie. Astazi Martisorul nu mai are aceeasi semnificatie de talisiman ca si in vechime, astazi este un simbol al iubirii, prieteniei si aprecierii reciproce. Dar Martisorul nu este doar micul obiect de podoaba din traditie, este evenimentul in sine. De Martisor avem mai multe produse la promotie, pentru tine!

martisor

Martisorul este vestitorul primaverii, este un simbol al regenerarii naturii, al vietii ce reincepe dupa luni de zile de stagnare. Simbolismul sau este variat, fiecare regiune are numeroase traditii legate de ce inseamna martisorul, iar desi de regula martisoarele sunt oferite de catre baieti fetelor, in anumite zone si fetele ofera martisoare la randul lor. Traditiile martisorului au o istorie bogata, de mai bine de 8000 de ani, unii spunand chiar ca au origini dacice sau romanice. In Roma Antica, Anul Nou era sarbatorit in 1 Martie, aceasta luna a fost denumita in onoarea zeului razboiului Marte. Acesta era si zeul agriculturii, ce contribuia la regenerarea si renasterea vegetatiei. De asemenea si dacii celebrau anul nou tot in prima zi din Martie si de aceea aceasta celebrare are radacini adanci si pentru romani. Sarbatoarea in sine s-a integrat in satul traditional, alaturandu-se altor celebrari si ritualuri de sarbatorire a primaverii si a tot ce aduce aceasta.

Martisorul este o sarbatoare a renasterii vegetatiei, a inceputului primaverii, un prilej de sarbatoare a iubirii dintre noi si desigur un prilej de a face cadouri celor dragi noua. Martisoarele sunt simbolice, insa nu doar ele reprezinta cadouri potrivite pentru sarbatorirea primaverii, astfel noi iti oferim mai multe produse la oferta, practice si utile, cu aceasta ocazie, printre care pixuri si stilouri Parker, pixuri Schneider, suporturi pentru birou, caiete Quo Vadis, chiar si un laptop Acer, la un pret de primavara. Profita de ocazie si alege cateva produse pentru tine sau pentru cei dragi tie!

De Dragobete, dragoste romaneasca

Dragobetele este sarbatoarea iubirii traditional romaneasca sarbatorita in 24 februarie. De origine dacica, Dragobetele, la fel ca de orice sarbatoare mare, romanii sarbatoresc prin traditii si ritualuri, celebreaza si se bucura. Dragobete este si ziua in care, dupa credinta poporului, pasarile si animalele se imperecheaza. Este o zi in care se sarbatoreste dragostea, iar noi la Papetarie.ro, pentru aceasta zi speciala avem cateva cadouri speciale pentru voi si cei dragi.

dragobete

Dragobete nu este doar o sarbatoare ci si o divinitate mitologica, legendele considera ca Dragobetele este fiul Dochiei, un barbat chipes si iubaret. Diferit de Sf. Valentin, dacii il considerau ca zeul care oficia la inceputul primaverii nunta tuturor animalelor. Astfel, de sarbatoarea Dragobetelor fetele si baietii se intalnesc si sarbatoresc iubirea lor care, se spune, va tine pe intreg parcursul anului.

Exista multe credinte populare legate de sarbatoarea Dragobetelor, majoritatea transmise din generatie in generatie si puse in aplicare in cadrul satului traditional. Chiar daca multe din ritualurile si traditiile de Dragobete nu se pun in practica in aceeasi masura, acestea fac parte din tot ce inseamna Dragobete pentru romani. De Dragobete tinerii se imbracau in cele mai bune haine se intalneau toti impreuna, cautau flori, ghiocei ce marcheaza venirea primaverii, aveau logodne simbolice etc. Dragobetele era o sarbatoare mare pentru intreaga comunitate, o sarbatoare a iubirii, a reinoirii naturii, o sarbatoare cu petreceri si veselie.

Chiar daca Dragobetele nu se mai serbeaza la fel ca si in satul traditional, si astazi 24 februarie este o zi importanta pentru dragoste in stil romanesc. Este, pana la urma, o sarbatoare autentic romaneasca. Fie ca tii sau nu la ritualurile traditionale, poti sarbatori Dragobetele oferind cadouri jumatatii tale, sarbatorind iubirea voastra, oferind mici sau mari atentii. Iti punem la dispozitie mai multe cadouri tematice in aceasta perioada, precum o rama foto digitala, pozele voastre se pot derula mereu oriunde ati fi, sau o cana in forma de inima, deosebita si practica in fiecare zi.

dragobete

 

 

De luna iubirii Papetarie.ro iti ofera produse de sezon

Cu ocazia a doua sarbatori dedicate dragostei in luna februarie, Valentine’s Day si Dragobete, Papetarie.ro vine in intampinarea sezonului iubirii cu o promotie pe masura, astfel in perioada 9-27 februarie derulam o campanie speciala, de sezon. Atat Valentine’s cat si Dragobete sunt sarbatori care celebreaza dragosteaza, momente pline de traditii, ritualuri, bucurie si, desigur, cadouri speciale. In aceasta idee am pregatit pentru voi mai multe produse speciale pentru acest sezon, pentru a infrumuseta ziua unei persoane iubite si a-i pune un zambet pe buze.

luna iubirii

Printre produsele campaniei noastre vei regasi o rama foto digitala cu un card cadou, cadoul perfect pentru birou. Pozele voastre cele mai pretioase se pot derula mereu, pe fundal, in timpul muncii. Amintirile cele mai placute pot fi mereu langa tine. Cadourile cele mai comune sunt florile si ciocolata, combinatia aceasta nu da niciodata gres, insa ceva diferit, impreuna sau pe langa acestea poate face o diferenta mare. Un tel in forma de inima poate fi unul din aceste cadouri speciale. Dragostea poate fi exprimata in o multime de moduri. Acesta este si un obiect practic, pe langa simbolismul pe care il denota. Dar nu totul trebuie sa fie in forma de inima pentru a fi un cadou potrivit pentru o persoana iubita, o tableta IdeaPad este un aparat deosebit de util, chiar si fara inimioare. Ea vine cu o husa cadou, neagra sau rosie, pentru a fi in ton cu ideea sarbatorilor de februarie. Dar daca vrei sa ramai in tonul inimioarelor, alege un set de casti in forma de inima.

Cadourile si gesturile pe care le facem de Valentine’s sau de Dragobete, mici sau mari, sunt moduri in care ne aratam afectiunea si iubirea pentru oamenii importanti din viata noastra. Speram ca produsele din cadrul campaniei noastre va vor ajuta sa faceti fericit pe cineva, orice mic obiect ajuta si poate spune “Te iubesc”!