Bienvenue à l’école !

Bienvenue à l’école !

..asa isi incep cursurile elevii scolii franceze din Bucuresti. Si asa a inceput, acum mai mult de 5 ani si povestea parteneriatului dintre papetarie.ro si Liceul Anna de Noailles.

Relatia s-a consolidat in timp, motivul fiind unul singur - standardul inalt al prestatiei ambilor parteneri – unul expert in distributia de articole scolare si celelalt cu rezultate notabile in educatia mai multor generatii de tineri valorosi. Platforma de e-commerce papetarie.ro manifesta interes in zona educationala imbunatatindu-si constant gamele de articole scolare conform ultimelor tendinte si cerinte exprimate de institutiile de invatamant.

Pentru a mentine un nivel ridicat de calitate, papetarie.ro si-a selectat permanent furnizorii, mentinandu-se astfel in topul preferintelor celor mai pretentiosi consumatori. Parteneriatul cu Clairefontaine – unul dintre liderii mondiali in productia de hartie premium si produse de birotica si papetarie – dateaza de aproape un deceniu, relatia consolidandu-se continuu de la an la an. Clairefontaine livreaza aproape 200.000 de tone de hartie pe an catre clienti din toata lumea. Produsele Clairefontaine au o calitate premium si se disting prin aspectul satinat inconfundabil al hartiei.

Exemplul parteneriatului cu compania franceza nu este singular, el ar putea sa conutinue cu Schneider (unul dintre cele mai cunoscute branduri de instrumente de scris), 3M (companie americana cu un portofoliu de peste 55.000 de produse), Durable (companie germana, lider in furnizarea de produse de afisare/prezentare) etc.

Si asa, an de an, alaturi de furnizori de incredere, papetarie.ro a reusit sa creeze cele mai potrivite pachete scolare, respectand solicitarile exprimate de Liceul Anna de Noailles pentru fiecare nivel de invatamant.

Ofera siguranta celor din jurul tau – testeaza noua gama de produse de Protectie a Muncii

Incepand cu luna iulie, pe papetarie.ro poti descoperi o noua gama de produse destinata sigurantei tale si a celor din jurul tau. Noile produse deservesc cu succes atat nevoile persoanelor care lucreaza in locuri cu factor de risc ridicat, cat si celor care desfasoara activitati intr-un mediu care presupune asigurarea unui nivel minim de protectie.

Produsele din categoria nou lansata sunt realizate la cele mai inalte standarde, garantia calitatii fiind asigurata de Sir Safety – producator roman, liderul pietei de echipamente de protectie, cu o experienta in domeniu de peste 40 de ani.

Categoria Protectia Muncii contine peste 100 de produse, impartite in mai multe subcategorii: incaltaminte de protectie, imbracaminte de protectie, manusi de protectie, protectia capului, articole protectie de unica folosinta, PSI si truse medicale, panouri de afisare, lacate, vestiare.

Descoperiti cateva dintre cele mai populare articole:

vesta-matlasata-panda_7616_1_1435586272Vesta matlasata Panta

  • confectionata din bumbac de calitate si poliester  asigura o protectie termica ridicata
  • accesorizata cu 4 buzunare aplicate

 

 

 

pelerina-impermeabila-_7615_1_1435586272Pelerina impermeabila

  • confectionata din poliester si PVC
  • 120cm lungime cu 2 buzunare aplicate si gluga ascunsa

 

 

 

 

cizme-pvc-hercules_7608_1_1435586271 Cizme PVC Hercules

  • talpa din PVC injectata direct
  • captuseala tercot
  • protectie sportita: apa-noroi si uleiuri

 

 

 

 

Manusi nylonmanusi-nylon_7627_1_1435586275

  • confectionate din nylon imersate partial in nitril sunt ideale pentru protectia mainilor tale

 

 

 

antifoane-externe-cu-fixare-pe-cap_7633_1_1435586277Antifoane externe cu fixare pe cap

  • pentru protectia urechilor tale

Roller Schneider One Business, eleganta si practicalitate

Nou in magazin, Roller-ul Schneider One Business iti va da o senzatie complet noua de scris. Cerneala curge lin si elegant pe hartie. Acest super-roller de la Schneider ofera un sentiment aparte in scris, cuvintele curg usor din mintea ta pe hartie. Are un varf hibrid care combina aspectele pozitive si avantajele otelului indistructibil cu cele ale plasticului elastic. Varful conic permite o alunecare lina pe hartie.

roller schneider one business

Acest model de Roller ofera o cu totul alta experienta in scris datorita varfului “Ultra-Smooth” de o finete extraordinara, cu o grosime optima de 0.6 mm,  si datorita sistemului inovativ “Super-Flow” ce ofera o consistenta uniforma a cernelii si o distributie perfecta, de la prima pana la ultima litera scrisa. Schneider ofera, la fel ca intotdeauna o calitate exceptionala, fiecare detaliu este gandit si aplicat cu cea mai mare precizie. Roller-ul Schneider One Business are un rezervor mare de cerneala, iar datorita indicatorului de nivel poti sa observi mereu cata cerneala mai ai. O caracteristica foarte utila este si tipul de cerneala folosita, de tip “cap-off”, acest lucru inseamna ca varful roller-ului va ramane la fel, nu se va usca chiar daca este lasat fara capac 2 -3 zile. Acest lucru ofera un avantaj substantial, e usor sa uiti sa pui capacul, mai ales cand te grabesti.

Sistemul interior al Roller-ului One Business pastreaza mereu presiunea egala a cernelii, prevenind scurgerile si controland exact fluxul de cerneala pana la ultima picatura. Rollerele traditionale au un rezervor de fibra prin care se pierde aproximativ 30% din cerneala, insa Sistemul Liquid Ink permite ca fiecare picatura de cerneala sa fie folosita. Mai mult de atat, cerneala este rezistenta la apa, astfel poti sa ai incredere sa il folosesti si pe documente si acte oficiale, semnatura ta va ramane acolo indiferent de situatie.

Acest Roller Schneider are o silueta clasica cu un clip de prindere metalic, imagine care ne aduce aminte de stilouri. Aspectul placut se imbina cu practicalitate, suprafata de prindere cauciucata permite o priza sigura si il face usor de folosit, astfel mana nu oboseste in timpul scrierii. Un Roller ideal pentru orice situatie, pentru fiecare moment, scrie usor, fin si elegant.

Papetarie.ro iti ofera mereu cele mai noi produse in materie de papetarie si birotica, de la producatori de renume pentru o calitate desavarsita.

 

 

Post-its, dintr-un accident, intr-o necesitate

Se spune ca cele mai importante inventii si descoperiri din istorie s-au realizat din greseala, ei bine, poate ca acest lucru nu este adevarat mereu, dar pentru post-it-urile pe care multi dintre noi le folosim in fiecare zi, acest lucru este adevarat. Post-it-urile noastre atat de utile, disponibile si pe site-ul nostru, au luat nastere, dintr-o greseala in 1968. Cei care au dat gres, dar au facut si atat de mult bine au fost Spencer Silver si Jesse Kops, doi angajati ai companiei 3M, o companie multinationala americana.

post its

Evident, creatia celor doi nu a fost post it-urile de astazi, a fost pur si simplu un tip de hartie cu proprietati adezive prin apasare. Initial Spencer Silver incerca sa creeze un tip de adeviz foarte puternic, insa, cu ajutorul colegului sau Jesse Kops, a creat tipul de hartie pe care am mentionat-o. Silver si-a promovat creatia in seminarii si in cadrul companiei, insa nu a fost bine primit, pana cand in 1974, un coleg de-al sau, Arthur Fry a venit cu o idee pentru imbunatatirea creatiei sale, dorind sa foloseasca acest tip de adeviz pentru a-si fixa semnele de carte. Post-iturile sunt recunoscute dupa culoarea lor galbena, desi astazi sunt disponibile in mai multe variante, acest semn distinct al lor a fost ales din greseala, deoarece laboratorul de langa echipa ce dezvolta post-it-urile  avea doar hartie galbena.

In 1977 3M a lansat oficial acest nou produs, insa sub numele Press ‘n Peel (apasa si dezlipeste), in 4 mari orase in Statele Unite. Initial rezultatele nu au fost foarte bune, insa odata ce produsul a fost relansat, la nivel national in 1980 sub numele de Post it, ca produs de papetarie, s-a transformat dintr-un obiect nou de birotica, intr-o necesitate, intr-un timp foarte scurt.

In 1981 au fost lansate in Canada si Europa, iar de atunci au fost obiecte nelipsite din orice birou, din orice casa. Aprovizioneaza-te si tu cu post-its, notesuri adevize, de aici, avem disponibile intr-o paleta larga de culori.

 

Infograficul organizarii biroului de acasa

Asa cum am mai scris in alte articole din aceasta categorie, si biroul de acasa trebuie bine organizat. Este foarte important ca fiecare birou sa aiba o structura dupa care oricine sa gaseasca ceea ce cauta, in eventualitatea in care va avea nevoie de ceva din coltul destinat biroului.

Pentru a sublinia acest lucru am realizat si un inforgrafic dragut care sigur te va ajuta.

infografic organizarea biroului de acasa

Sunt multe case in care biroul copilului este singurul birou care mai exista, pentru ca i-a fost cedat in timp, dar pana si acesta trebuie sa fie curat si ordonat ca el sa invete cu mai mult drag si sa se obisnuiasca astfel, ca sa faca si el mai tarziu.

Pentru orice alte informatii va stam la dispozite. Spor la organizarea biroului de acasa!

Biroul de acasa, eficienta de la birou

In primul rand trebuie sa spunem ca biroul de acasa nu trebuie folosit pentru munca de la birou, daca incepem sa amestecam aceste doua locuri si lucruri putem ajunge usor sa nu mai facem diferenta dintre ele si sa aducem serviciul acasa. Acestea fiind spuse, desi biroul de acasa este pentru munca de acasa, dupa cum am aratam in articolul precedent,  pentru viata noastra personala asta nu inseamna ca nu trebuie sa fie marcat de un anumit nivel de eficienta, aceeasi eficienta pe care o avem si la serviciu.

biroul de acasa

Biroul de acasa, tocmai pentru ca este acasa, ajunge sa fie predispus la dezorganizare si dezordine, zona biroului in sine amestecandu-se cu alte lucruri si sarcini casnice. Astfel tot adunandu-se lucruri, acest amestec devine haos in scurt timp, iar eficienta dispare pe fereastra.

In primul rand trebuie sa definesti o zona specifica pentru biroul de acasa, unde va fi doar biroul si accesoriile de care ai nevoie, zona care nu va fi “contaminata’ de celelealte zone ale casei tale. Odata ce ai un mic coltisor pentru biroul tau trebuie sa il modelezi si sa il organizezi in functie de spatiul de care dispui si de sarcinile pe care le indeplinesti la birou.

Munca pe care o faci la biroul tau de acasa este foarte diferita de cea pe care o faci la serviciu, sunt de sarcinile strict legate de tine, de viata ta, de familia ta, dar asta nu inseamna ca scapi de vesnica hartagorie, de acte, facturi, chitante, documente etc. O idee buna este sa folosesti aceleasi produse de organizarea biroului acasa, ca si la serviciu, esti deja obisnuit cu ele, esti obisnuit cu sistemul, asa sa poti aplica aceeasi structura si acasa.

La biroul de acasa lucrezi cand vrei tu, sau mai bine spus cand ai nevoie, dar tot trebuie sa pastrezi un anumit flux si ritm, pentru a ramane eficient. De ce sa pierzi din timpul tau liber la biroul de acasa, cautand lucruri sau incercand sa iti dai seama unde ai ramas ultima oara? Fie ca iti platesti taxele, iti calculezi impozitul, faci cercetare pe Internet pentru o achizitie, printezi niste documente, lasa totul cum le-ai gasit, sau daca mai ai de lucru, lasa-ti mici notite folosind notesuri adevize ca sa stii unde ai ramas.

Organizarea biroului de acasa trebuie sa se bazeze tot pe un sistem, unul confortabil tie, unul care sa iti ofere eficienta, astfel incat sa petreci cat mai putin timp la biroul de acasa. Iar pentru produse de organizare, magazinul nostru iti sta la dispozitie.

Cum sa iti organizezi biroul de acasa

Lectiile de organizare de la papetarie.ro continua, am discutat deja despre cum sa iti organizezi biroul de la serviciu, in articolul trecut am oferit cateva sfaturi in acest sens. Insa, si biroul de acasa trebuie organizat, trebuie sa ofere o eficienta la fel de mare, chiar daca este acasa. Un birou organizat, oriunde ar fi acesta, inseamna practicalitate, eficienta si timp economisit.

Pentru organizarea biroului de acasa iti oferim cateva sfaturi speciale pentru aceasta situatie, in videoclipul de mai jos.

Sa recapitulam putin ideile prezentate in videoclip:

  1. In primul rand trebuie sa avem grija de hartii, mereu se aduna, mereu le punem unde apucam si intr-un scurt timp ajungem sa fim ingropati in ele, fara sa mai gasim ce avem nevoie. Asadar, incepem cu curatenia, trecem la organizare, si trecem fiecare bucata de hartie prin 3 filtre: fie se arunca, fie se pastreaza si se indosariaza, fie se pastreaza si se foloseste.

  2. Biroul de acasa este la domiciliul tau, asadar sunt sanse mari ca munca pe care o facem la birou sa se amestece cu viata casnica, si astfel se poate crea haos repede. Asadar trebuie sa avem grija sa ne tinem biroul de acasa fara obiecte ce nu isi au locul acolo.

  3. Ca sa ne organizam mai bine putem folosi un fiset pentru documentele importante, mape, dosare si foldere si o biblioteca pentru carti, reviste si altele. Astfel putem gasi mereu ce  avem nevoie, la locul lor.

  4. Ca sa nu aglomerezi biroul cu diverse lucruri, ca sa ramana cat mai curat, creeaza un colt special pentru imprimanta, separat de birou. Iti va fi mai usor sa il tii curat si organizat astfel.

  5. Categoriile sunt baza organizarii, nu uita de ele, categoriseste totul, atat in format electronic pe calculator cat si in format traditional. E foarte usor sa gasesti un lucru daca stii in ce categorie il gasesti.

Acestea sunt doar cateva sfaturi utile care iti pot tine biroul de acasa eficient si curat!

Trucuri si idei pentru curatenia de primavara

Primavara este anotimpul ce simbolizeaza revenirea la viata, trezirea din somnul iernii, inceputul sezonului cu temperaturi ridicate, zile insorite si lungi. In acelasi timp e sezonul in care se face curatenia de primavara. Aceasta traditie de a face curatenie primavara este una foarte veche, cu radacini in mai multe zone ale lumii. Evreii isi curatau casa inainte de Paste pentru a nu il insulta pe Dumnezeu, in Iran, curatenia de primavara simbolizeaza venirea noului an, in China casa se curata pentru a scapa de ghinion si evenimentele nefericite din anul trecut. Indiferent de sursa, astazi sosirea primaverii inseamna si o curatenie generala a casei.

Curatenia de primavara se intampla peste tot, acasa, la birou, pe strada, primavara se incepe cu curatenie. Insa aceasta sarcina poate fi una greoaie, fara produsele de curatenie potrivite si fara cateva sfaturi si trucuri care pot economisi timp si energie. Diverse produse de curatenie gasesti pe site-ul nostru in aceasta perioada la reducere.

Spring-Cleaning-WU

Timpul e putin, mereu suntem ocupati, cu munca cu alte treburi, astfel ca in momentul in care trebuie sa facem o curatenie generala, in toata casa, in tot biroul, vedem totul ca un bloc de munca masiv si ne descurajam putin. Intr-adevar, curatenia de primavara nu se face rapid si nici usor, dar se poate face mai usor, cu cateva trucuri. Toate produsele de curatenie de care ai nevoie trebuie sa le cumperi dinainte, fa o lista clara cu tot ce ai nevoie, nu vrei sa tot trebuiasca sa dai o fuga la magazin pentru inca un lucru. Poti comanda tot ce ai nevoie pentru curatenia de primavara de pe site-ul nostru si scapi de un drum prin magazine, si in plus, pentru ca aceste produse sunt la promotie, mai economisesti si bani.

Insa mai intai trebuie putina organizare, si executia curateniei de primavara conteaza foarte mult. Se intampla totul intr-o zi, in doua zile, intr-un weekend, in 5 dupa-mese? Alegerea e a ta, in functie de timpul tau liber si de cum preferi sa te organizezi. Curatenia de primavara nu e doar o pereche de manusi de cauciuc, o solutie dezinfectanta si multa vointa; e si organizare, organizare care te poate ajuta sa economisesti timp si sa eviti sa faci lucrurile de doua ori. Ia notite, intr-un carnetel sau pe notesuri planifica totul, pe camere, pe activitati etc.

Curatenia de primavara nu e o sarcina pentru o singura persoana, implica toti membrii familiei tale in curatenie, fiecare poate face cate ceva. Uite cateva trucuri care te pot ajuta:

  • “echipeaza-te” de la inceput cu toate produsele de care ai nevoie, poti folosi o galeata sau un lighean ca sa tii tot ce ai nevoie langa tine, in acelasi loc, detergenti, solutii, perii etc.

  • peretii vopsiti se curata cu un burete si apa, iar pentru pete mai rezistente se amesteca apa cu putin detergent de vase, mai slab.

  • gresia si faianta se poate curata usor folosind produse de curatenie cu un PH neutru.

  • covorul, daca vrei sa il cureti tu, poti sa faci acest lucru cu un concentrat de ceai si putina vata. Daca vrei sa ii reimprospatezi culorile poti sa il periezi cu o solutie din apa si sare grunjoasa.

  • pentru scamele persistente poti folosi o rola de scame speciala pentru acest lucru.

  • pentru ferestre, mai ales daca locuiesti la bloc foloseste un stergator de geam cu coada, astfel vei putea sa ajungi peste tot fara sa te chinui foarte mult, sau sa iti pui viata in pericol curatand exteriorul geamurilor.

  • daca gasesti cumva guma lipita pe covor nu intra in panica, poti scapa usor de ea, cu otet fierbinte. Nu uita sa clatesti dupa.

  • primavara e si sezonul in care furnicile isi fac de cap, ca sa nu te mai innebuneasca, foloseste o solutie compusa din apa si otet pe suprafata dorita.

Acestea sunt cateva trucuri pe care le poti folosi acum la curatenia de primavara. Pe langa solutiile din batrani, nu uita si de solutiile profesionale de curatenie, acestea iti pot oferi o eficienta mult mai mare. Si nu uita, la papetarie.ro ai acum reducere la produsele de curatenie, profita de aceasta oferta si pune-te pe treaba.

Cumpara de 400 de lei si primesti automat un set de linguri in forma de iepure

Sarbatorile pascale sunt un prilej de a petrece timp cu familia si de a ne bucura de venirea primaverii. In spiritul acestor sarbatori am pregatit o promotie speciala pentru voi.

Continuand tematica iepurasului, in perioada 4-13 aprilie va oferim, pentru fiecare comanda de minim 400 de lei pe site-ul nostru, cadou, un set de linguri de salata INVOTIS in forma de urechi de iepure.

iepureSarbatorile pascale sunt marcate de simbolism si de o multime de elemente traditionale, printre acestea iepurasul si ouale de Pasti intra in prim plan. Simbolistica iepurelui si legatura sa cu sarbatorile pascale are o istorie veche. Iepurii sunt vietuitoare foarte fertile, un simbol al vietii noi, al regenerarii care se intampla primavara, erau deseori asociati, in religille pagane cu zeitatile legate de fertilitate si primavara. A inceput sa fie folosit ca si simbol pascal in Germania, in jurul anului 1500. De aici a fost introdus mai departe in Statele Unite, prin intermediul colonistilor germani. Legenda iepurasului este asemanatoare cu cea a lui Mos Craciun pentru sarbatorile de iarna, copii credeau ca daca se comporta frumos pana de Paste vor primi mai multe oua de diferite culori.

Un mit urban spune ca legatura dintre iepure si ouale de paste a venit dintr-o intamplare. O femeie picta oua pentru sarbatorile pascale si le ascunde in gauri din gradina pentru ca copii sa le descopere singuri. Cand copii au gasit ouale, un iepure a iesit dintr-una din gauri si au crezut ca el le-a adus ouale. Exista multe explicatii si desigur multe simboluri legate de importanta iepurasului de Paste, insa in orice caz, el astazi este de nelipsit din cadrul acestei sarbatori importante.

Avem iepurasi de ciocolata, iepurasi decorativi, jucarii pascale speciale si multe alte produse tematice. In aceeasi idee va oferim acum la cumparaturi de peste 400 de lei, realizate pe papetarie.ro, un set de linguri de salata in forma de urechi de iepure, accesorii care sa ofere ceva in plus mesei de Pasti si nu numai. Profita de ocazie, fa-ti toate cumparaturile pentru curatenia de primavara pe site-ul nostru si castiga un set de linguri INVOTIS.

Organizare digitala, pentru calculatoare si e-mail

In articolul precedent am discutat despre modalitati de organizare a biroului, pentru hartii, documente si toate lucrurile de care ai nevoie intr-un birou, insa majoritatea birourilor vin insotite si de un calculator, un PC sau un laptop. O buna parte din munca se desfasoara folosind aceste aparate, astfel organizarea biroului, inseamna atat organizarea fizica a biroului cat si organizarea interna a calculatorului. Un birou organizat si placut nu e de ajuns, daca ajungi sa stai in fata ecranului zeci de minute in sir ca sa gasesti ceva, un document sau un e-mail, productivitatea ta generala va suferi.

Biroul este impartit in doua zone, o zona destinata calculatorului si o zona pentru munca ce nu are legatura cu acesta. Prima zona vine de regula, mai ales daca ai un PC, cu o multime de cabluri, care evident ca se incalcesc, si daca vrei sa gasesti cablul de la imprimanta trebuie sa sortezi o vreme. O solutie de organizare in acest caz, una simpla, este sa lipesti cablurile cu legatura, gen mouse si tastatura, impreuna cu banda scotch, si sa le marchezi fiecare in parte cu un sticker cu numele cablului.

organizare digitala

De unde incep?

  • pastreaza lucrurile simple. Nu trebuie sa creezi un sistem de organizare pentru care sa ai nevoie de o fisa ca sa il intelegi. Ai mare grija la structura si locurile unde creezi foldere, daca ai anumite fisiere pe care le accesezi des, si trebuie sa intri in mai multe foldere la rand, vei pierde timp si vei fi foarte frustrat. Evita insa sa pui fisiere importante pe desktop, in caz ca sistemul se prabuseste le vei pierde.

  • foloseste cuvinte cheie relevante pentru subiect si pentru tine, denumeste-ti fisierele in functie de proiect, data, sarcina etc, lucruri cat mai relevante.

Ce pot sa fac?

  • salveaza-ti fisierele des! Foloseste un stick USB, sau un HDD extern pentru stocarea fisierelor tale importante. O pierdere de date, inseamna pierdere de munca si de timp, ce te poate afecta nu numai pe tine, mai ales la proiectele mari.

  • programeaza-ti zile in fiecare luna pentru curatari digitale, acorda putin timp sa scapi de fisierele vechi si sa iti updatezi fisierele de care mai ai nevoie. Organizeaza-ti folderele in categorii si subcategorii si incearca sa mentii mereu fisierele intr-o locatie compatibila cu natura lor. Si nu lasa documente pe desktop!

  • stabileste de la un bun inceput un sistem, o structura, astfel incat atunci cand primesti documente, sarcini sau proiecte noi sa le poti integra usor in modul tau de lucru digital. Deseori la birou suntem asaltati de documente din diferite parti, astfel ca e usor sa te pierzi in ele, sau si mai grav sa le ratacesti.

  • cand ajungi dimineata la birou unul dintre primele lucruri pe care le faci este sa iti verifici e-mailul, si deseori sunt mai multe e-mailuri decat ai vrea. Ia-le pe rand, nu te lasa complesit si nu te grabi. Scapa imediat de orice junk mail, sterge-le complet iar pentru celelalte mesaje, creeaza foldere speciale. Mesajele urgente rezolva-le pe loc, iar atasamentele nu le lasa in folderul de download, muta-le in folderul specific documentelor respective.

  • verifica-ti inboxul des si repeta procesul. Nu lasa sa se adune e-mailuri, cu cat le verifici mai des cu atat a sa iti ia mai putin timp. Coordoneaza-ti e-mailurile cu lista de activitati pentru zi.