Organizare digitala, pentru calculatoare si e-mail

In articolul precedent am discutat despre modalitati de organizare a biroului, pentru hartii, documente si toate lucrurile de care ai nevoie intr-un birou, insa majoritatea birourilor vin insotite si de un calculator, un PC sau un laptop. O buna parte din munca se desfasoara folosind aceste aparate, astfel organizarea biroului, inseamna atat organizarea fizica a biroului cat si organizarea interna a calculatorului. Un birou organizat si placut nu e de ajuns, daca ajungi sa stai in fata ecranului zeci de minute in sir ca sa gasesti ceva, un document sau un e-mail, productivitatea ta generala va suferi.

Biroul este impartit in doua zone, o zona destinata calculatorului si o zona pentru munca ce nu are legatura cu acesta. Prima zona vine de regula, mai ales daca ai un PC, cu o multime de cabluri, care evident ca se incalcesc, si daca vrei sa gasesti cablul de la imprimanta trebuie sa sortezi o vreme. O solutie de organizare in acest caz, una simpla, este sa lipesti cablurile cu legatura, gen mouse si tastatura, impreuna cu banda scotch, si sa le marchezi fiecare in parte cu un sticker cu numele cablului.

organizare digitala

De unde incep?

  • pastreaza lucrurile simple. Nu trebuie sa creezi un sistem de organizare pentru care sa ai nevoie de o fisa ca sa il intelegi. Ai mare grija la structura si locurile unde creezi foldere, daca ai anumite fisiere pe care le accesezi des, si trebuie sa intri in mai multe foldere la rand, vei pierde timp si vei fi foarte frustrat. Evita insa sa pui fisiere importante pe desktop, in caz ca sistemul se prabuseste le vei pierde.

  • foloseste cuvinte cheie relevante pentru subiect si pentru tine, denumeste-ti fisierele in functie de proiect, data, sarcina etc, lucruri cat mai relevante.

Ce pot sa fac?

  • salveaza-ti fisierele des! Foloseste un stick USB, sau un HDD extern pentru stocarea fisierelor tale importante. O pierdere de date, inseamna pierdere de munca si de timp, ce te poate afecta nu numai pe tine, mai ales la proiectele mari.

  • programeaza-ti zile in fiecare luna pentru curatari digitale, acorda putin timp sa scapi de fisierele vechi si sa iti updatezi fisierele de care mai ai nevoie. Organizeaza-ti folderele in categorii si subcategorii si incearca sa mentii mereu fisierele intr-o locatie compatibila cu natura lor. Si nu lasa documente pe desktop!

  • stabileste de la un bun inceput un sistem, o structura, astfel incat atunci cand primesti documente, sarcini sau proiecte noi sa le poti integra usor in modul tau de lucru digital. Deseori la birou suntem asaltati de documente din diferite parti, astfel ca e usor sa te pierzi in ele, sau si mai grav sa le ratacesti.

  • cand ajungi dimineata la birou unul dintre primele lucruri pe care le faci este sa iti verifici e-mailul, si deseori sunt mai multe e-mailuri decat ai vrea. Ia-le pe rand, nu te lasa complesit si nu te grabi. Scapa imediat de orice junk mail, sterge-le complet iar pentru celelalte mesaje, creeaza foldere speciale. Mesajele urgente rezolva-le pe loc, iar atasamentele nu le lasa in folderul de download, muta-le in folderul specific documentelor respective.

  • verifica-ti inboxul des si repeta procesul. Nu lasa sa se adune e-mailuri, cu cat le verifici mai des cu atat a sa iti ia mai putin timp. Coordoneaza-ti e-mailurile cu lista de activitati pentru zi.

Infografic despre organizarea la birou

Primavara este anotimpul anului cand ai cea mai multa energie, iar acesta este si motivul pentru care aceasta este perioada in care ne mobilizam sa facem mai multe lucruri. Cum ar fi… organizarea biroului. Asa cum am mai spus, orice companie trebuie sa se organizeze ca sa aiba birouri curate si aerisite.

Pentru a va fi mai usor, am realizat un infografic prin care sa va oferim mai multe informatii despre organizare si in care sa va reamintim cum se face aceasta in orice birou.

infografic organizarea la birou

 

La inceput, gasiti informatii din 2013, despre companiile din Romania. Acestea sunt foarte chibzuite cu cheltuielile si aloca intre minim 2 si maxim 20 de euro pe angajat pe luna in ceea ce constau consumabilele de birotica si papetarie, ba chiar si produsele de curatenie

La polul opus, in primele 7 luni din 2014, sunt institutiile de stat, care cheltuie mult mai mult pentru acest domeniu. Trebuie sa recunoastem ca ele sunt si cele care au cele mai multe arhive si cea mai mare nevoie de stocare a informatiilor. Insa suntem siguri ca ar putea invata cate ceva de la companii din folosirea mai eficienta a acestor produse. Cum si companiile au de invatat de la institutii sa foloseasca produse de birotica si papetarie. Sunt multe companii mici si mijlocii care nu au o baza de arhivare si nici nu isi organizeaza documentatia asa cum ar fi normal.

Pentru acestea, am pregatit un citat si un mic indreptar de folosire a celor mai elementare produse de birotica si papetarie pentru organizare. Daca va este pe plac acest infografic vom reveni si cu altele, cel putin la fel de interesante.

Adio teancuri de hartii

Biroul tau, sau mai bine spus, starea biroului tau dicteaza modul in care lucrezi, modul cum iti indeplinesti sarcinile si productivitatea ta per total. Un birou dezordonat, incarcat si imprastiat va avea un impact negativ asupra muncii tale. Chiar daca majoritatea dintre noi lucram cu un calculator, intreg biroul ar trebui sa te ajute sa fii cat mai productiv posibil.

Un birou organizat are foarte multe beneficii, in primul rand iti ofera un sentiment de control si competenta, ce duce la un nivel mai ridicat de productivitate. In al doilea rand, faptul ca ai un birou organizat previne lipsa concentrarii, un birou organizat cere munca si doar munca, iti cere sa lucrezi si e un sprijin pentru succesul tau.

Pentru a avea un birou organizat si curat, unul care si denota productivitate si o cariera de succes, urmatoarele idei te pot ajuta.

 organizare birou

De unde incep?

  • incepe cu o curatare completa – nu poti crea un spatiu productiv fara o curatare completa. In functie de starea biroului tau, o sa ai nevoie de o zi intreaga sau de cateva ore. Ideea acestei curatari este sa iti eliberezi biroul de dezordine si agitatie.

Ce pot sa fac?

  • odata ce ai scapat de toate lucrurile de care nu ai nevoie, trebuie sa te decizi ce sa faci cu lucrurile de care ai nevoie, mai exact unde sa le pui. Organizarea nu inseamna doar curatenie, este si asezare, lucrurile pe care le folosesti des trebuie sa le poti accesa cat mai usor. Foloseste-te si de sertarele biroului tau in acest sens, nu totul trebuie sa fie pe birou, chiar daca e facil. Poti sa pui lucrurile cele mai utile in cel mai apropiat sertar. Marcheaza toate lucruri importante cu cuvinte cheie. Foloseste acelasi principiu si pentru sistemul electronic. Cuvintele cheie trebuie sa insemne ceva pentru tine, tu vei folosi acest sistem asa ca alege termeni care te ajuta sa faci legaturi rapide.

  • creeaza o zona  de receptie pentru tot ce urmeaza sa primesti. In fiecare birou exista un flux de lucruri care de regula vine sub 3 forme: documente important, lucruri de care ai nevoie (jacheta, umbrela, termos etc) si gunoiul. Zona de receptie ar trebui sa fie undeva la intrare, langa usa de regula. Aici trebuie sa ai  una sau doua tavi pentru documente, un raft sau o cutie, si desigur un cos de gunoi, unul potrivit pentru birou.

  • un birou organizat nu inseamna un birou gol, poti sa tii pe birou lucrurile de care ai nevoie dar evita sa tot aduni lucruri pe birou si sa le lasi acolo. In momentul in care ai folosit un lucru, pune-l inapoi la locul sau.

  • daca folosesti hartii foarte des, pune-ti doua tavi pentru documente pe birou, una pentru documente noi si una pentru documente la care lucrezi. Acest sistem ii ajuta mai ales pe cei care vin in biroul tau si iti lasa documente, corespondenta etc. Astfel poti sa observi vizibil ce ai facut si ce mai ai de facut.

Organizarea biroului nu trebuie sa fie caracterizata de rigiditate si un sistem de reguli strict, nu uita, scopul organizarii este obtinerea unui loc in care sa fii cat mai productiv posibil, dar si sa te simti bine. Metoda si stilul de organizare trebuie sa se muleze asupra caracterului tau si a modului tau de a fi. Ce pentru unii oameni e dezordine, pentru altii e ceva normal, atata timp cat poti gasi tot ce ai nevoie in cel mai scurt timp, cand poti sa iti faci treaba eficient si ai un birou ce arata cum ar trebui sa arate biroul unui profesionist.

Sfaturi utile pentru organizarea biroului de la serviciu

Un birou organizat inseamna un loc de munca mai eficient, unde sarcinile se rezolva mai repede si stresul se reduce considerabil. Un birou organizat este un loc unde gasesti totul intr-un timp foarte scurt, iar curatenia este la ea acasa.

Asadar, pentru a-ti face mai usoara organizarea biroului la locul de munca ti-am pregatit o serie de lectii interesante de organizare dintre care aceasta este prima. In aceasta lectie introductiva iti prezentam cateva sfaturi utile de pus in practica pentru organizarea biroului. Urmareste videoclipul de mai jos si vezi ce ai de facut:

Acum vom dezbate putin sfaturile primite in videoclip:

1. Pune bazele unui sistem eficient de organizare

Pentru a urma acest sfat vei avea nevoie de un loc de munca principal, un birou, sau o masa de lucru unde iti petreci majoritatea timpului cand esti la serviciu. Aici vei pastra toate proiectele la care lucrezi in prezent, urmand ca atunci cand termini cu ele sa le transferi in dosare, mape sau bibliorafturi si acestea la randul lor pe rafturi sau in dulapuri special amenajate pentru proiectele actuale. Cand proiectele s-au terminat, urmeaza ca documentatia sa fie transferata intr-un alt dulap, amenajat pentru arhivarea biroului. Documentele care nu mai sunt necesare, trebuie aruncate sau taiate cu un distrugator de documente.

2. Elibereaza biroul de toate articolele care se afla pe el. Pune inapoi doar obiectele folosite cel mai des, iar pentru restul gaseste zone specifice. Trebuie sa iti eliberezi biroul de orice obiect care iti poate distrage atentia.

3. Organizeaza biroul folosind un sistem de etichetare. Gaseste un sistem care sa functioneze pentru tine. Poti folosi dosare sau bibliorafturi de acelasi fel/culoare pentru fiecare proiect in parte, sau poti alege sa etichetezi dosarele sau mapele cu numele proiectului, litere, numere, sau un cod de culori.

4. Arunca lucrurile nefolositoare atunci cand constati ca nu mai iti sunt de folos. Pentru aceasta vei avea nevoie de un cos de gunoi aproape de masa ta de lucru – arunca lucrurile deteriorate, vechi si nefolositoare.

5. Fa curat cel putin 10 minute zilnic. Se zice ca pentru fiecare minut petrecut facand ordine, se castiga o ora. Consulta categoria noastra de articole pentru organizarea biroului si vezi ce iti lipseste!

for-every-minute-spent-in-organizing-an-hour-is-earned-6.jpg

Acestea sunt primele sfaturi legate de organizarea biroului de serviciu. Stati pe aproape, revenim cu mai multe bune practici pentru un birou mai organizat!

Martisorul, vestitorul primaverii si al reducerilor la Papetarie.ro

De Martisor sarbatorim sosirea primaverii cu produse speciale, pentru tine si pentru cei dragi tie. Astazi Martisorul nu mai are aceeasi semnificatie de talisiman ca si in vechime, astazi este un simbol al iubirii, prieteniei si aprecierii reciproce. Dar Martisorul nu este doar micul obiect de podoaba din traditie, este evenimentul in sine. De Martisor avem mai multe produse la promotie, pentru tine!

martisor

Martisorul este vestitorul primaverii, este un simbol al regenerarii naturii, al vietii ce reincepe dupa luni de zile de stagnare. Simbolismul sau este variat, fiecare regiune are numeroase traditii legate de ce inseamna martisorul, iar desi de regula martisoarele sunt oferite de catre baieti fetelor, in anumite zone si fetele ofera martisoare la randul lor. Traditiile martisorului au o istorie bogata, de mai bine de 8000 de ani, unii spunand chiar ca au origini dacice sau romanice. In Roma Antica, Anul Nou era sarbatorit in 1 Martie, aceasta luna a fost denumita in onoarea zeului razboiului Marte. Acesta era si zeul agriculturii, ce contribuia la regenerarea si renasterea vegetatiei. De asemenea si dacii celebrau anul nou tot in prima zi din Martie si de aceea aceasta celebrare are radacini adanci si pentru romani. Sarbatoarea in sine s-a integrat in satul traditional, alaturandu-se altor celebrari si ritualuri de sarbatorire a primaverii si a tot ce aduce aceasta.

Martisorul este o sarbatoare a renasterii vegetatiei, a inceputului primaverii, un prilej de sarbatoare a iubirii dintre noi si desigur un prilej de a face cadouri celor dragi noua. Martisoarele sunt simbolice, insa nu doar ele reprezinta cadouri potrivite pentru sarbatorirea primaverii, astfel noi iti oferim mai multe produse la oferta, practice si utile, cu aceasta ocazie, printre care pixuri si stilouri Parker, pixuri Schneider, suporturi pentru birou, caiete Quo Vadis, chiar si un laptop Acer, la un pret de primavara. Profita de ocazie si alege cateva produse pentru tine sau pentru cei dragi tie!

De Dragobete, dragoste romaneasca

Dragobetele este sarbatoarea iubirii traditional romaneasca sarbatorita in 24 februarie. De origine dacica, Dragobetele, la fel ca de orice sarbatoare mare, romanii sarbatoresc prin traditii si ritualuri, celebreaza si se bucura. Dragobete este si ziua in care, dupa credinta poporului, pasarile si animalele se imperecheaza. Este o zi in care se sarbatoreste dragostea, iar noi la Papetarie.ro, pentru aceasta zi speciala avem cateva cadouri speciale pentru voi si cei dragi.

dragobete

Dragobete nu este doar o sarbatoare ci si o divinitate mitologica, legendele considera ca Dragobetele este fiul Dochiei, un barbat chipes si iubaret. Diferit de Sf. Valentin, dacii il considerau ca zeul care oficia la inceputul primaverii nunta tuturor animalelor. Astfel, de sarbatoarea Dragobetelor fetele si baietii se intalnesc si sarbatoresc iubirea lor care, se spune, va tine pe intreg parcursul anului.

Exista multe credinte populare legate de sarbatoarea Dragobetelor, majoritatea transmise din generatie in generatie si puse in aplicare in cadrul satului traditional. Chiar daca multe din ritualurile si traditiile de Dragobete nu se pun in practica in aceeasi masura, acestea fac parte din tot ce inseamna Dragobete pentru romani. De Dragobete tinerii se imbracau in cele mai bune haine se intalneau toti impreuna, cautau flori, ghiocei ce marcheaza venirea primaverii, aveau logodne simbolice etc. Dragobetele era o sarbatoare mare pentru intreaga comunitate, o sarbatoare a iubirii, a reinoirii naturii, o sarbatoare cu petreceri si veselie.

Chiar daca Dragobetele nu se mai serbeaza la fel ca si in satul traditional, si astazi 24 februarie este o zi importanta pentru dragoste in stil romanesc. Este, pana la urma, o sarbatoare autentic romaneasca. Fie ca tii sau nu la ritualurile traditionale, poti sarbatori Dragobetele oferind cadouri jumatatii tale, sarbatorind iubirea voastra, oferind mici sau mari atentii. Iti punem la dispozitie mai multe cadouri tematice in aceasta perioada, precum o rama foto digitala, pozele voastre se pot derula mereu oriunde ati fi, sau o cana in forma de inima, deosebita si practica in fiecare zi.

dragobete

 

 

De luna iubirii Papetarie.ro iti ofera produse de sezon

Cu ocazia a doua sarbatori dedicate dragostei in luna februarie, Valentine’s Day si Dragobete, Papetarie.ro vine in intampinarea sezonului iubirii cu o promotie pe masura, astfel in perioada 9-27 februarie derulam o campanie speciala, de sezon. Atat Valentine’s cat si Dragobete sunt sarbatori care celebreaza dragosteaza, momente pline de traditii, ritualuri, bucurie si, desigur, cadouri speciale. In aceasta idee am pregatit pentru voi mai multe produse speciale pentru acest sezon, pentru a infrumuseta ziua unei persoane iubite si a-i pune un zambet pe buze.

luna iubirii

Printre produsele campaniei noastre vei regasi o rama foto digitala cu un card cadou, cadoul perfect pentru birou. Pozele voastre cele mai pretioase se pot derula mereu, pe fundal, in timpul muncii. Amintirile cele mai placute pot fi mereu langa tine. Cadourile cele mai comune sunt florile si ciocolata, combinatia aceasta nu da niciodata gres, insa ceva diferit, impreuna sau pe langa acestea poate face o diferenta mare. Un tel in forma de inima poate fi unul din aceste cadouri speciale. Dragostea poate fi exprimata in o multime de moduri. Acesta este si un obiect practic, pe langa simbolismul pe care il denota. Dar nu totul trebuie sa fie in forma de inima pentru a fi un cadou potrivit pentru o persoana iubita, o tableta IdeaPad este un aparat deosebit de util, chiar si fara inimioare. Ea vine cu o husa cadou, neagra sau rosie, pentru a fi in ton cu ideea sarbatorilor de februarie. Dar daca vrei sa ramai in tonul inimioarelor, alege un set de casti in forma de inima.

Cadourile si gesturile pe care le facem de Valentine’s sau de Dragobete, mici sau mari, sunt moduri in care ne aratam afectiunea si iubirea pentru oamenii importanti din viata noastra. Speram ca produsele din cadrul campaniei noastre va vor ajuta sa faceti fericit pe cineva, orice mic obiect ajuta si poate spune “Te iubesc”!

 

 

Traditii si cadouri de Valentine’s Day

Valentine’s Day este o zi speciala, o zi de sarbatoare a iubirii, o zi a romantei, sarbatoare ce dateaza inca din secolul al V-lea. Originile acestei ceremonii pot fi urmarite pana in timpul Imperiului Roman, la sarbatoarea numita Lupercalia, un festival al fertilitatii. De asemenea, in acea perioada multi martiri erau numiti Valentin, astfel ziua Valentine’s de-a lungul timpului a avut si rolul comemorarii eforturilor acestora. In orice caz, Valentine’s Day a avut diferite forme timp de sute de ani; sarbatoarea in sine a evoluat mult pana la forma pe care o avem noi astazi.

valentine's

Toate traditiile de Valentine’s Day tin de exprimarea iubirii prin schimburi de felicitari, cadouri, flori, gesturi micute si romantice, poezii si multe altele. Rasfatul reciproc este un ritual bine stabilit pentru ziua de 14 februarie. Acest rasfat poate lua foarte multe forme, chiar si cele mai mici obiecte pot fi oferite cadou, precum un set de mouse+mousepad in forma de inima sau notesuri adezive in forma de inima. Lucruri mici cu impact mare.

Desi Valentine’s Day ca sarbatoare nationala a inceput in Statele Unite, efectul ei s-a raspandit rapid in toata lumea; fiecare tara are anumite obiceiuri diferite, in functie de diferentele sociale si culturale, insa aceasta sarbatoare a trecut de barierele acestea culturale si sociale si a ajuns sa fie sarbatorita de catre toti cei care iubesc.

Astazi, Valentine’s Day inseamna iubire, romantism dar si cadouri. Este o zi plina de afectiune, cu multe simboluri ce pastreaza aceasta traditie. Printre cadourile de Valentine’s includem mereu ciocolata – preferabil in forma de inimioare, un simbol al iubirii; trandafirii – florile traditionale de Valentine’s Day si desigur felicitarile. Dar cadourile nu se opresc doar aici, o cana in forma de inima poate avea un impact placut de asemenea. Indiferent cum a inceput, astazi este o zi in care ne aratam sentimentele pentru cei dragi noua, o zi pentru iubire, nu doar pentru cupluri ci pentru toti cei la care tinem. Gesturile si cadourile de Valentine’s Day sunt tinute minte, pentru mult timp, asa ca alege cadoul cu grija, de sarbatoarea dragostei gasesti si pe site-ul nostru o promotie in ton.

 

O lectie de organizare pentru birou in 5 pasi

Biroul este locul unde ne petrecem o buna parte din zi, unde ne desfasuram activitatea profesionala, unde muncim. Biroul nostru este o reflectie a ceea ce suntem, o oglinda a cum ne organizam si cum nu ne structuram activitatea; biroul spune multe despre noi, asta pe langa impactul pe care il are asupra productivitatii. Fiecare are un sistem dupa care lucreaza, insa o dezordine totala nu poate fi numita sistem de lucru. Dezorganizarea duce la :

  • 47% timp pierdut

  • 16% intarzieri la sedinte

  • 14% termene limite pierdute

Nu suna bine deloc, asa-i?

lectii de organiza

Dezorganizarea are un impact mare asupra modului in carelucram, asupra performantei la locul de munca si asupra carierei noastre pe termen lung.

E o problema mare, insa poate fi rezolvata in cativa pasi mici.

  1. Fa curat in birou – nu e greu, nu-i asai? Acorda-ti cateva minute in fiecare zi ca sa faci curat in jurul tau, scapa de toate lucruri inutile, tot ce nu mai ai nevoie. Tine eventual un cos pentru hartii langa tine, pentru a evita adunarea de tot felul de gunoaie pe biroul tau si in jur. Vei fi astfel mai atent sa arunci lucrurile de care nu ai nevoie, daca ai un cos langa tine.

  1. Toate documentele si hartiile pe care le ai pe birou nu trebuie sa stea impreuna gramada, vei pierde minute in sir de fiecare data cand cauti ceva. Imparte documentele pe care le ai dupa tipul lor. Foloseste-te de bibliorafturi, mape sau dosare pentru a mentine totul organizat. Odata inceput acest sistem de organizare tine-te de el, cand ai documente noi, gaseste-le imediat locul potrivit.

  1. Foloseste un sistem de etichetare placut si eficient din punct de vedere vizual. Poti de pilda sa creezi un sistem de organizare bazat pe culori, alegi cateva culori, le dai tuturor o semnificatie si marchezi toate documentele pe care le folosesti cu culorile respective. In acest scop poti folosi etichete autoadevize sau si mai bine un aparat de etichetat – astfel iti va fi mult mai usor sa marchezi tot ce ai nevoie, nu doar documentele. Este un mod de organizare elegant si placut din punct de vedere vizual.

  1. Imparte-ti biroul in zone de lucru specifice – o zona principala de munca, unde iti desfasori activitatea propriu-zisa, o zona pentru imprimare si o zona pentru arhivare si depozitare. Desigur, in functie de profilul activitatii tale profesionale, poti alege sa iti imparti biroul in zone specifice acestuia. Important este sa nu le amesteci, astfel poti ajunge usor din nou la dezordine. In cazul in care ti se aduna frecvent multa documentatie, foloseste un container sau o alonja specific pentru acest lucru.

  1. Nu trebuie sa uitam de obiectul cel mai important de pe birou – calculatorul. Majoritatea dintre noi lucram cu un calculator, iar un birou organizat nu ne va ajuta cu foarte mult daca in mediul virtual ramanem tot dezordonati. Creeaza-ti un mod de organizare propriu, organizeaza-te pe foldere, pe proiecte, cum doresti tu, in asa fel incat sa poti ajunge mereu rapid la un document anume, indiferent daca este curent sau de acum 3 luni. La intervale regulate de timp fa un back-up la datele cele mai importante pe care le ai, fie pe CD-uri sau DVD-uri sau folosind un HDD extern. Pastreaza totul nu doar organizat dar si in siguranta.

Odata ce ajungi sa te obisnuiesti cu un anumit sistem de munca, intri intr-o zona de confort, si continui sa faci lucruri intr-o anumita maniera. Daca esti obisnuit cu un sistem de munca in care toate documentatia pe care o ai poate fi pusa oriunde, in care salvezi fisiere pe calculator unde apuci, vei continua in acest fel chiar daca acest lucru dauneaza munca ta, in prezent si pe termen lung. Insa, odata facuta schimbarea, odata ce incepi sa te organizezi, odata ce te obisnuiesti cu ideea ca documentul acela intra in mapa X si ca dosarul cu culoarea rosie tine de proiectul Y, vei pastra acest mod de lucru, mult mai practic si mult mai placut. Asa ca incepe acum, urmeaza cei 5 pasi pe care i-am prezentat si treci pe modul de lucru organizat!

Odorizante Lothantique – parfumuri franceze la Papetarie.ro

Odorizantele Lothantique inglobeaza istoria bogata a companiei franceze Lothantique, fondata in 1920 intr-un mic orasel din sudul Frantei. Lothantique a inceput ca o distilerie de plante aromatice, insa datorita viziunii familiei fondatoare, Mouranchon, a ajuns sa se extinda si la sapunuri si parfumuri. Scopul lor atunci dar si acum este crearea de mirosuri incredibile pentru simturile noastre. Pe site-ul nostru gasesti produse Lothantique in 3 variante:

difuzor-de-parfum-cu-betisoare-de-ratan-200ml-lothantique_6137_1_1421923877

Difuzor de parfum cu betisoare de ratan –  o varianta moderna si ecologica la difuzoarele electrice, sigure chiar si pentru copii sau pentru persoane alergice sau asmatice. Parfumul  este obtinut prin distilarea plantelor si florilor cultivate in regiunea Provence din Franta. Acest difuzor de parfum cu betisoare de ratan Lothantique ofera o difuzare rapida si naturala a parfumului.

Lumanare parfumata Lothantique pentru o difuzare lenta si de durata. Reprezinta atat un element de decor cat si un odorizant eficient, pentru un miros mereu placut in ambientul casei dumneavoastra. Aceasta lumanare parfumata contine 100% ceara minerala parfumata, este un produs natural excelent pentru o atmosfera mereu bine mirositoare.

Parfum spray de ambient Lothantique cu o formula concentrata, in cateva spray-uri intreaga incapere va avea un miros placut si delicat. Acest parfum spray vine in 3 arome: floral, balsamic sau grapefruit.

Produsele odorizante de la Lothantique sunt create din cele mai bune ingrediente, cultivate natural in Provence. Aromele Lothantique sunt create special de catre parfumerii din orasul Grasse, recunoscut ca si capitala parfumurilor. Lothantique este un lider de piata in materie de parfumuri, produsele lor avand cel mai mic continut de alergeni, astfel oricine se poate bucura de parfumul inmiresmat creat de cei de la Lothantique. Scopul lor este de a crea parfumuri ambientale, folosind o tehnologie moderna, insa respectand tehnicile stravechi, pentru produse de cea mai buna calitate. Viziteaza-ne magazinul online pentru odorizante originale Lothantique.