Laminator A3 Fusion 3000L + cadou un Trimmer Rexel Smartcut A100 A4

Cu totii traim intr-o lume in continua miscare, cu trafic infernal, cu sedinte interminabile, cu multe proiecte in acelasi timp, deadline-uri stranse si multa, multa cafea; sau in cel mai bun caz, ceai verde.

Cui nu i s-a intamplat ca din neatentie sau graba sa isi verse cafeaua (sau ceaiul) pe birou? Mie, mi se intampla destul de des …. Din pacate.

Cui nu i s-a intamplat ca bautura sa ajunga pe un document important, sau pe un raport ce tocmai trebuia predat? Me: Guilty!

Ideea este urmatoarea: poti proteja diferite documente importante folosind laminarea. Rapoarte, liste de clienti, de preturi, de interioare, invitatii, poze si diplome,orice document important pentru tine poate fi laminat, simplu si elegant, acasa sau la birou.

Iti propun sa incerci laminatorul A3 Fusion 3000L.

Este un produs compact, gata de utilizare in 90 de secunde si lamineaza un document, pe orice dimensiune: A6, A5, A4, respectiv A3, in doar 30 de secunde folosind folii de la 2×75, 2×100 si 2×125 microni.

In aceasta perioada, in limita stocului disponibil, la achizitionarea unui Laminator A3 Fusion 3000L poti primi cadou un Trimmer Rexel Smartcut A100 A4.

Trimmer-ul, cunoscut popular sub numele de ghilotina, este un produs profesionist de taiat hartia. Rexel Smartcut A100 A4 este prevazut cu o rigla transparenta gradata, are o capacitate de taiere de 5 coli, taie si documente laminate pana la 250 µm, si poate fi usor depozitat, avand doar 3.5 x 132 x 420 mm.

Foarte important!
Actele emise de statul roman precum: certificate de nastere, de casatorie, talonul masinii sau alte documente nu se lamineaza. O data facut acest procedeu, actul respectiv devine nul!

Pe ce scriem: despre standardul de hartie format A

Notam zi de zi informatii pe hartii de diferite dimensiuni: pe notite autoadezive, coli de hartie xerox, carnetele, caiete etc. Aceste coli de hartie au niste dimensiuni standard, care s-au format de-a lungul timpului pentru a ne fi de ajutor in orice intreprindem. Astfel, in ziua de azi nu notam un numar de telefon pe o coala de hartie copiator, ci folosim un post-it; in acelasi timp, nu vom folosi o coala de hartie foarte mica pentru o scrisoare oficiala. Am acceptat cu totii aceste standarde, pentru ca ne sunt utile si ne fac munca mai usoara.

Cu toate acestea, pentru a intelege si mai bine standardele folosite in majoritatea tarilor din lume, va prezentam urmatoarea ilustratie care arata exact care sunt dimensiunile colilor de hartie de format A.

format hartie A

Observati in imaginea din stanga (sursa: printcenter.ro) cum formatul A0 este cel mai mare. Acesta a fost definit ca avand suprafata de 1mp, deci este foarte mare. Dupa acesta urmeaza formatele mai mici, A1, A2 si A3 – acestea reprezinta aproximativ jumatate din formatul anterior; asadar A1 are suprafata cat jumatate din A0.

Ajungem la formatul A4, care este dimensiunea cea mai des intalnita in Romania, cat si in multe alte tari cu exceptia Statelor Unite unde se foloseste formatul Letter; cu toate acestea, diferenta intre formatul Letter si A4 este abia observabila. Formatele urmatoare, care ajung chiar si la A10, urmeaza tiparul mentionat, adica reprezinta jumatate din suprafata formatului anterior.

Daca veti avea vreodata probleme in stabilirea formatului unei coli mai mici decat A4, tot ce trebuie sa faceti este sa luati o coala de hartie xerox si sa o indoiti pana ce ajungeti la o dimensiune asemanatoare cu foaia in cauza. Numarul indoiturilor se adauga la cifra 4 si va da numarul formatului A; astfel, daca indoiti o coala A4 de 2 ori, veti obtine formatul A6.

Nu este dificil sa recunoasteti formatul unei coli de hartie, insa trebuie sa stiti ca mai exista si formate de tip B si C, nu doar A. Acestea insa, sunt de folos in tipografii.

Si pentru ca am discutat despre formatul hartiilor, veti gasi interesant si articolul acesta:

Cum alegi un plic

 

Sfaturi practice pentru adolescentii stresati de scoala

Inceputul scolii inseamna mult entuziasm, dar inseamna si mult stres pentru majoritatea elevilor. Acest sentiment coplesitor nu apare numai din cauza materiilor noi, a profesorilor sau a notelor, ci si din cauze sociale. Multi elevi vor sa se integreze bine in grup, sa lege prietenii si sa fie populari. Astfel, pe langa presiunea data de informatia noua pe care o vor acumula, ei trebuie sa se descurce bine si din prisma sociala. Iar daca vor pierde mult timp ingrijorandu-se pentru aceste doua lucruri, corpul si creierul lor vor fi constant intr-o stare de stres.

teen-voices-the-stresses-of-school

Papetarie.ro va sare in ajutor nu doar cu rechizite scolare ci si cu niste sfaturi practice pentru a face fata stresului de la inceputul scolii. Urmand cateva dintre ele, sau de ce nu, chiar pe toate, un adolescent nu va fi afectat de efectele negative ale stresului si va putea sa isi dezvolte cunostintele la scoala, insa si deprinderile sociale.

Iata care sunt acestea:

  • Un adolescent are nevoie de suficient somn pentru activitatile din timpul zilei. Nu vom da un program anume, deoarece fiecare persoana stie cate ore ii sunt suficiente pentru ca sa fie fresh a doua zi. Cu toate acestea, somnul se poate imbunatati: activitatile cerebrale inainte de culcare trebuie evitate; la fel si exercitiile fizice si butonarea gadget-urilor. Toate acestea agita creierul si intregul organism, iar somnul va avea de suferit.

  • Alimentarea corecta trebuie sa fie un obicei pentru orice adolescent. Acum este momentul sa isi dezvolte grija pentru corpul lor, iar parintii trebuie sa le ofere suportul necesar: ori sa ii instruiasca cum sa isi prepare mancare sanatoasa, sau sa discute cu ei despre consecintele nefastea ale unei alimentatii pline de produse bogate in zahar, preparate fast food sau snacksuri. Ar putea sa incerce diverse alimente sanatoase care energizeaza corpul si care ajuta la concentrare.

  • Deconectarea de la orice device electronic, pentru o perioada in fiecare zi, ajuta la relaxarea organismului si stimularea gandirii. Acesta este un experiment bun pentru orice persoana care pierde mult timp navigand pe internet. Incearca-l si vei observa ca dupa o vreme te vei simti usurat in momentul in care te deloghezi.

  • Lecturarea cartilor preferate ajuta la indepartarea grijilor. In momentul in care te cufunzi in randurile unei carti bune, uite de tot; in plus, iti dezvolti limbajul, imaginatia si cunostintele despre tot ce ne inconjoara.

  • Un hobby poate oferi pauze perfecte de la invatare. Activitatile facute din placere ne iau gandul de la griji si reduc stresul.

  • Focusul in viata sociala trebuie sa fie pe prietenii care ne fac sa ne simtim bine. Daca nu incercam sa ne imprietenim cu persoanele care ne ignora si ne ranesc ci ne inconjuram cu oameni care ne apreciaza, stresul din viata noastra se va reduce considerabil.

Gaseste si alte bune practici care pot sa ajute adolescentii pentru a face fata stresului la scoala si impartaseste-le cu noi intr-un comentariu. Echipa Papetarie.ro asteapta parerile voastre!

Arata-mi cum scrii ca sa-ti spun cine esti!

Voi stiati ca exista o stiinta, numita grafologie, care studiaza particularitatile individuale ale scrisului pentru analizarea caracterului unei persoane? Bineinteles, in primul rand grafologia este de ajutor in stabilirea autenticitatii unor acte si a unor semnaturi, insa este interesanta si pentru indicii pe care ii da despre personalitatea unei persoane.

Scrisul de mana se formeaza in primele clase din scoala primara, atunci cand invatam literele si cifrele, iar ca adulti scriem cursiv, fara ca sa ne mai concentram pe forma literelor si structura cuvintelor. Inconstientul preia sarcina de a scrie, iar noi trebuie doar sa ne gandim la sensul cuvintelor pentru ca mintea noastra sa transmita impulsuri catre mana si degete. In final, vom scrie exact simbolurile dictate de creier intr-un fel de miscare inconstienta, care “tradeaza” sau ofera niste indicii despre personalitatea noastra.

Screenshot

Acest lucru inseamna ca ramanem cu acelasi scris pentru tot restul vietii? Ei bine, lucrurile depind si de instrumentele de scris folosite, indiferent daca sunt pixuri, stilouri sau creioane.  Cu un roller Ubers Fiktion, cu care poti sa stergi greselile, petele sau chiar cuvinte intregi si apoi sa notezi altceva imediat deasupra, scrisul tau va arata mult mai ordonat si curat. Dupa aceea, cu un stilou Schneider Easy care practic aluneca pe foaie la cat de usor scrie, cuvintele scrise de tine vor arata putin altfel. Mai mult decat atat, datorita faptului ca patroanele cu cerneala pentru stilourile Schneider contin fie cerneala neagra, albastra, rosie sau verde, cu siguranta si scrisul este afectat de acest aspect. Aceste instrumente te pot ajuta sa scrii mai frumos sau mai repede, insa niste experti in grafologie vor reusi sa treaca si peste aceste “impedimente” si sa te “citeasca” prin scris.

In continuare vom prezenta cateva reguli generale grafologice, pentru ca sa puteti si voi sa analizati ce spune scrisul despre voi sau o alta persoana:

1. Scrisul mic tradeaza o persoana timida si introverta. Cu cat literele sunt mai mici, cu atat acea persoana este mai meticuloasa, concentrata si studioasa. In general, persoanele cu un scris marunt au un scop precis in viata si isi concentreaza atentia in implinirea lui.

2. Scrisul mediu indica o persoana metodica si echilibrata. Aceasta se adapteaza usor si se descurca bine in orice situatie noua.

3. Scrisul mare arata despre acea persoana ca este sociabila, afectuoasa si vorbareata.

Dupa aceea, in functie de forma literelor, scrisul poate sa indice mai multe caracteristici de personalitate. Astfel:

- literele rotunjite arata abilitatile artistice si creative ale unei persoane

- literele ascutite indica un caracter agresiv, intens, inteligent si curios

- literele conectate perfect intre ele arata ca acea persoana este logica si sistematica

Dupa aceea, analiza scrisului unei persoane se poate face si din prisma spatiilor lasate intre cuvinte, inclinarea literelor si se poate face si duce si pana la analiza individuala a literelor. Lasam acest lucru pe seama expertilor in grafiologie, iar noi ne concentram sa scriem mai frumos si mai curat. Iar acest lucru se poate obtine prin instrumentele de scris de pe Papetarie.ro.

In prag de scoala si in proces de cumparare a rechizitelor scolare, alegeti intelept instrumentele de scris si urmariti caligrafia copiilor vostri; Analizati-le felul de a scrie prin prisma regulilor enuntate si interveniti la timpul potrivit, daca este cazul.

Incepe anul scolar cu atitudinea potrivita!

Se spune ca asa cum gandesti, asa o sa se intample! De aceea, viitorul e al optimistilor si al perseverentilor! In aceeasi nota, vrem ca toti elevii sa mearga la scoala cu zambetul pe buze si de aceea organizam un CONCURS cu si pentru ei!

Concursul “Incepe anul scolar cu atitudinea potrivita!” consta intr-o competitie de fotografie. Imaginile trebuie sa surprinda intr-un mod cat mai creativ si inspirator elevi din ciclul primar, gimnaziu sau liceu in prima lor zi de scoala din noul an de studiu.

Fotografiile pot sa arate cum elevii isi pregatesc ghiozdanul sau uniforma pentru ziua cea mare, pot sa arate entuziasmul dat de cumparaturile de rechizite scolare, elevul in drum spre scoala sau pot sa ilustreze elevul intr-un decor creativ, amenajat pe aceasta tema. Imaginile de mai jos va pot servi drept inspratie, precum si aceasta pagina. Insa, nu uitati: imaginea cea mai creativa si pozitiva castiga!

cban.jpg

Ce castigi?

Castigatorul primeste din partea Papetarie.ro un set complet de rechizite, la prima comanda de rechizite de pe Papetarie.ro. Astfel, cumparand un caiet, instrumente de scris, carioci, etc. te vei alege si cu un pachet intreg de rechizite scolare. In plus, toti participantii la concurs vor primi CADOU un set de roller cu guma Ubers Fiktion si doua rezerve la prima comanda pe care o vor face pe Papetarie.ro, indiferent de valoarea ei.

Pachete papetarie facebook.jpg

Concursul se desfasoara intre 15 si 25.09.2014, perioada in care parintii pot sa trimita fotografiile copiilor pe pagina Papetarie.ro de facebook, printr-un mesaj privat in care sa se specifice numele elevului si anul de studiu in care intra. Pentru mai multe detalii legate de aceasta campanie, vedeti aici pagina de concurs.

In data de 30.09 echipa Papetarie.ro delibereaza, anunta si contacteaza castigatorul sedintei foto!

Haideti sa le oferim elevilor putina motivatie si o amintire frumoasa de inceput de scoala. Pozitivi, sa paseasca cu dreptul in noul an scolar!

Back to school and back to office – oferte, reduceri, promotii!

Vara este anotimpul iubit de toti, anotimpul pe care il asteptam tot anul; copiii il asteapta pentru vacanta de vara iar noi, adultii il asteptam evident pentru concediu. Cand e cald, e soare si te simti bine parca toata lumea e roz. O plaja, o piscina, plimbari tarzii, excursii si cate si mai cate lucruri care fac vara anotimpul perfect ca sa ne simtim bine. Dar (intotdeauna este un dar), vara nu tine pentru totdeauna si parca mereu se termina mai repede decat am vrea; vacanta de vara trece vazand cu ochii iar de concediu sa nici nu mai zic, nici nu realizezi cat de repede ajungi inapoi la birou. Cand ne simtim bine, timpul zboara.

Iar cand ultimele zile din august se apropie cu pasi repezi stim ca sfarsitul vacantei, fie ea de la munca sau de la scoala, e aproape. Asta inseamna ca trebuie sa ne pregatim pentru ce va urma, iar pentru acest lucru am pregatit o campanie speciala. Back to school and back to office este o campanie speciala, de reduceri pentru rechizite si articole de birou.BTS HP_slider_supplies.jpg

 

Mai este un pic inca din vara dar asta nu inseamna ca uitam total de scoala, desi sunt sigur ca multi ar vrea acest lucru. Scoala cere multe lucruri, necesita pregatiri din timp, iar desi a cam trecut vremea cand fiecare copil mergea cu parintii prin librarii cautand caiete, stilouri, ghiozdane si cate si mai cate asta nu inseamna ca nu se mai cumpara aceste lucruri, doar ca se cumpara altfel, online. Din fata ecranului pot sa cumperi tot ce ai nevoie, avem caiete Forster, stilouri nemtesti Schneider, markere ICO, penare, ghiozdane si multe altele.

OFF DEP_dollar_deals.jpg

 

Pe langa acestea, in sectiunea Kilipir ai reduceri mari la o gama larga de produse de birotica, pentru scoala, pentru birou sau chiar si pentru acasa. Pentru ca trebuie sa mergi inapoi la birou sau la scoala ne-am gandit sa iti usuram un pic sarcina echiparii complete pentru un nou an de activitate cu aceasta campanie speciala pentru tine.

Avem o gama diversa de produse pentru a iti echipa biroul, pentru a-ti face munca mai usoara si pentru a-ti echipa copilul pentru un nou an de scoala. Printre produsele care sunt bune atat la birou cat si la scoala si care sunt foarte utile si practice se numara si instrumentele de scris Ubers Fiktion; aceste pixuri au un scris neted ca al unui stilou, un corp transparent incat sa poti vedea cantitatea de cerneala ramasa si cel mai important, o guma in capat care poate sterge cerneala si nu lasa urme. Poti scrie imediat pe aceeasi suprafata fara nici o problema. Un instrument de scris foarte util atat la scoala cat si la birou.

banner Ubers v2.jpg

Un nou an de scoala, un nou an de munca vine cu noi cerinte si cu diverse sarcini; fii pregatit si echipeaza-te din timp. Orice ai avea nevoie, pentru birou sau pentru scoala, gasesti la promotie la noi pe site.

Cum sa-ti organizezi eficient ziua!

Modul in care iti organizezi ziua determina nivelul tau de eficienta pentru acea zi. Daca o iei dupa ureche si vezi tu cum, cand, ce vei face, cam asa o sa decurga activitatea ta. Multi dintre noi avem o metoda de organizare sau poate mai multe, unii nu au nici o metoda si structura, considerand ca dureaza prea mult timp sa tot faci planuri, cum sa iti imparti timpul etc.

De fapt, organizarea programului zilnic este un lucru foarte simplu daca ai un plan si o structura. O prima idee, e sa iti organizezi practic ziua, adica, sa nu incerci sa faci mental toata treaba asta, pentru ca o sa uiti ceva sau o sa iti incarci inutil mintea. Indiferent daca iti faci un program saptamanal sau un program zilnic, noteaza-ti din timp toate lucrurile, toate sarcinile pe care trebuie sa le indeplinesti. O agenda este foarte utila in acest sens – poti sa tii in ea absolut toate informatiile legate de munca si timpul pe care il ai, nu o sa uiti nimic. Daca agenda nu este pe placul tau poti incerca un planner, e de fapt un calendar mare in care o sa poti nota lucrurile mai importante sau daca nici acesta nu te ajuta foloseste un index – poti adauga culori, semne, notite si altele care sa iti dea o idee clara a ce trebuie sa faci oricand.

 organizarea timpului

 

Uite cateva sfaturi care te pot ajuta sa iti organizezi ziua in mod eficient:

1. Gandeste inainte sa actionezi

Cum arata ziua ta? Ce faci cand ajungi la birou? Te asezi si incepi cu primul lucru pe care il vezi, indiferent de importanta sa? Cand ai o zi plina, simti ca parca nu o sa ai timp pentru toate asa ca te apuci direct de treaba, insa daca sacrifici cateva minute inainte pentru a realiza un program, un plan, un mod de a-ti organiza intalnirile, sarcinile,  vei fi mult mai eficient. Nu doar ca poti sa prioritizezi activitatile tale, dar poti sa urmaresti direct indeplinirea lor ceea ce poate sa iti dea un sentiment de satisfactie mai mare decat daca nu stii cat ai facut si cat mai ai de facut.

2. Incepe cu un proiect mai mare

Multa lume dedica prima ora sau primele doua ore din zi pe activitati minuscule, gen verificat mesaje pe e-mail, raspuns la acestea, cautari pe Internet si alte lucruri de acest fel. E foarte usor sa te pierzi in astfel de activitati si sa simti ca ai pierdut pentru nimic o intreaga dimineata, sentiment care poate dauna productivitatii tale. Alege o sarcina importanta imediat ce ajungi la birou, ceva ce ai amanat, ce e urgent sau ce ai evitat pana acum. Scapa de aceasta si chiar daca nu vei mai realiza nimic in acea zi tot vei fi indeplini ceva.

3. Imparte-ti ziua in bucati

Avand multe lucruri de facut, multi considera ca nu sunt eficienti doar daca fac multitasking, cat mai multe lucruri in acelasi timp, insa adevarul e ca vei realiza mult mai mult daca dedici o anumita bucata de timp din ziua ta unui singur lucru. Gandeste-te cam de cat timp ai avea nevoie pentru fiecare sarcina in parte si marcheaza-o in calendar inainte de a trece la urmatoarea, iar cu aceasta poti proceda la fel.

4. Termina inainte sa te termine timpul pe tine

Nu sta pana in ultimul moment la birou ca sa iesi ca o furtuna cand suna de fix, ia-ti cateva minute la sfarsitul zilei pentru a-ti organiza programul pe a doua zi. Curata-ti biroul, pune la loc dosarele sau lucrurile pe care le-ai folosit pentru ca a doua zi dimineata sa poti incepe pe curat. Vezi ce ai de facut in dimineata urmatoarea si eventual pregateste-ti materialele pentru acea sarcina. Ofera raspunsul la intrebarea “ce am de facut azi?” inainte sa poti sa o pui.

 

Rechizite potrivite pentru o scoala de elita

Concediile se termina, caldurile se mai domolesc, luna August trece…doar scoala incepe. Si pentru ca sa inceapa BINE si copilul tau sa aiba spor la notat si invatat, trebuie sa ii echipezi ghiozdanul cu fel de fel de rechizite. Caiete mici si mari, rigla, instrumente de scris, penar, ascutitoare – oare ce-ai uitat?

Daca copilul tau este elev la scoala franceza Anna de Noailles nu vei uita nimic! Aceasta scoala ofera recomandari parintilor in ceea ce priveste rechizitele. In felul acesta elevii vor avea mereu la indemana articolele pentru scoala necesare, iar profesorii vor stii dinainte de ce instrumente dispune fiecare copil, lucru de mare ajutor in realizarea lectiilor lor. Momente de genul “Are cineva sa imi imprumute o rigla?”, care incetinesc ritmul lectiilor, nu vor aparea atat de des, sau deloc.

Astfel, indiferent daca copilul tau e prescolar, elev de scoala gimnaziala sau liceu, pe Papetarie.ro vei gasi rechizite pentru scoala franceza. Aceste articole pentru scoala sunt organizate in seturi pentru diversi ani de studiu. Astfel, daca elevul e in clasa a III-a, va trebui sa isi doteze ghiozdanul cu rechizite pentru respectivul an de studiu. In felul acesta nici un parinte nu va uita sa cumpere vreun articol pentru scoala iar copilul va fi pregatit adecvat pentru cursuri.

Firefox_Screenshot_2014-08-14T07-28-43.428Z

Ce aduc special rechizitele pentru scoala franceza?

  • caietele scolare au o liniatura speciala (gran carreaux), iar in Romania acestea sunt disponibile doar pe Papetarie.ro. Datorita acestei liniaturi, elevul va putea nota estetic si cu usurinta accentele si literele speciale din limba franceza.
  • vin incadrate in seturi care cuprind tot ce ii este necesar elevului pentru un intreg an scolar.
  • sunt create de brand-ul cu renume Clairefontaine. Caietele au hartia alba, neteda si groasa, iar scrisul pe ele e o adevarata placere.
  • rechizite scoala franceza se pot comanda online, cu un minim de efort.

Acestea fiind spuse, daca copilul tau va incepe studiile la scoala franceza, sau este deja elev acolo, pregateste-i ghiozdanul cu rechizitele potrivite. Noi ii uram spor la invatat!

Concursul Review-uri premiate si-a desemnat castigatorul!

Concursul Review-uri premiate, organizat de papetarie.ro in perioada 11 iunie-31 iulie a ajuns la final.

Asa cum v-am promis, am extras castigatorul produselor de papetarie in valoare de 300 de lei.

Asadar, doamna Elena Popa va avea un birou mai “bogat” si isi va putea alege produse de papetarie atat de importante in activitatea de contabilitate pe care o desfasoara.

Produsul comentat este perforatorul P202 metalic, un articol de birou absolut necesar pentru fiecare dintre noi. Castigatoarea concursului ne-a impartasit parerea sa despre acest articol: “un perforator solid, rezistent si de nadejde”. Pe langa faptul ca ii este foarte util, acest perforator s-a dovedit a fi si norocos.

Trebuie sa va marturisim faptul ca este un produs pe care il folosim si noi aproape zilnic. Devenit acum un articol de birou atat de comun, perforatorul de hartii isi are originile in Germania, fiind brevetat in 1886 de catre Friedrich Soennecken.

Desi pare un obiect atat de simplu, trebuie sa stiti ca exista variante diverse, in functie de nevoile utilizatorilor. Va invitam sa explorati variata lume a perforatoarelor din cadrul papetarie.ro.

Cum stai cu organizarea biroului?

Ai o structura oarecare? Cat de mult te frustreaza dezordinea? E greu sa iti amintesti pe unde ti-ai lasat lucrurile? Ai pus vreodata un dosar undeva si nu ai reusit sa mai dai de el doar dupa vreo o ora si ceva de rastalmacit prin birou?

Deseori, sistemele de organizare sau de arhivare dau gres pentru ca sunt preluate nu incepute de la zero; un pic de aici, un pic de acolo si cand incep nu sunt cu adevarat sisteme de organizare, mai mult sunt un asortiment aleatoriu de dosare care nu prea au legatura unul cu altul. In timp se aduna tot mai multe si ajung  sa se ”organizeze” singure.

Pentru a crea un sistem eficient o sa ai nevoie de un plan si de materiale specifice. Nu scriem cu pixul pe dosare si le asezam unele peste altele. Pentru a fi lucrurile cat mai usoare folosim etichete autoadezive, atat albe cat si colorate.

 etichete autoadevize

Uita-te la “sistemul” tau actual, sau, ma rog, la gramada de dosare care tine loc de forma de organizare si incepe sa sortezi tot ce gasesti acolo in categorii mari. Nu te lasa blocat daca gasesti ceva ce nu se potriveste nicaieri, poti sa faci o categorie si pentru asta. Odata ce ai reusit sa imparti totul in categorii generale e timpul sa trecem la lucruri mai specifice. Le sortezi din nou (stiu ca e greu) insa acum lucram pe subcategorii. De exemplu, daca ai o categorie cu “Plati” subcategoriile aici pot fi:

  • plati curierat

  • plati salarii

  • deconturi

Incearca sa fii cat mai specific, chiar daca o sa ajungi sa ai multe subcategorii. Asta e si ideea pana la urma, nu? Sa fie totul impartit in grupa specifica. Fiecare dosar, fie act isi primeste propria categorie. Desigur, fiecare in parte sunt marcate cu cate o eticheta.

De aici incolo lucrurile pot sa decurga in functie de preferintele personale ale fiecaruia. Iti voi prezenta in continuare sugestii pe care le poti lua in considerare. O idee ar fi marcarea categoriilor mari cu diferite culori, etichetele autoadevize sunt extrem de utile in acest caz. De exemplu daca categoria plati e rosie, subcategoriile pot fi marcate cu diferite nuante de rosu sau culori apropiate. Odata ce vei asocia direct culoarea rosie cu dosarul plati vei observa ca vei lucra mult mai eficient si nu vei mai pierde timp in cautari inutile. Desigur fiecare eticheta va fi marcata cu numele dosarului sau numele categoriei. Odata toate marcate, pot fi asezate in diverse feluri, alfabetic, numeric, dupa cat de des le folosesti etc. Scopul este sa poti accesa tot ce ai nevoie usor si rapid. Dosarele ce au legatura unele cu altele sa fie apropiate, sa nu trebuiasca sa te ridici de la birou ca sa iei un dosar pe care il folosesti zilnic deoarece o sa ai tendinta sa il pui oriunde ca sa nu trebuiasca sa mergi sa il pui la loc. E vorba de eficienta si eficacitate.

In functie de birou si de tipul activitatii poti sa adaptezi sfaturile prezentate mai sus. Nu uita, cel mai important este ca tu sa reusesti sa recunosti cat mai usor tot ce ai nevoie in biroul tau.