Produsele comandate pe Papetarie.ro se livreaza in toata tara. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Coletele care se livreaza prin curier au factura si eventualele alte acte/documente (certificate de garantie etc.) atasate pe colet, intr-un plic transparent. Va rugam sa verificati inainte de a arunca ambalajele ca ati gasit toate actele. Costurile de livrare a comenzilor sunt urmatoarele:
- GRATUIT – pentru comenzi de peste 150 lei
- 19 lei – pentru comenzi sub 150 lei
In cazul livrarii prin curier, va recomandam sa refuzati primirea coletelor al caror ambalaj este deformat/deteriorat, in vederea diminuarii timpului de inlocuire a produsului.
Timp de livrare: 1-3 zile lucratoare. In cazul sarbatorilor, timpul de livrare poate varia. Comenzile primite in perioada 23.12.2022 - -08.01.2023 vor fi livrate incepand cu data de 9.01.2023.
Unele comenzi, cum ar fi inscriptionarile sau personalizarile, pot prelungi timpul de livrare. In cazul in care clientul nu poate fi gasit la adresa livrarii in ziua stabilita, vom pastra bunurile comandate timp de cinci zile, timp in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a face livrarea. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.
1. Dreptul de retragere
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
2. Exceptiile
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
- produse care au depasit termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii
- produse al caror termen de garantie expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate
- produse care au fost distinct personalizate la cererea clientului sau care au fost achizitionate pe comanda speciala pentru client
- categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala, produse alimentare etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
- produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
- cartuse/ tonere desigilate;
Este de asemenea obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre, fara urme de utilizare, deteriorare, lovire. Produsele se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, bucata etc).
Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
3. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Papetarie.ro cu privire la decizia de retragere din contract si transmite un e-mail la adresa comenzi@papetarie.ro. In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
In cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia acestuia, toate costurile de returnare vor fi suportate de catre consumator, cu exceptia situatiilor in care motivul returului este imputabil Austral Trade SRL, firma care detine magazinul virtual papetarie.ro.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, precum si cartuse sau tonere desigilate si produse personalizate la cererea clientului si care au un Bun de Tipar acceptat in prealabil de acesta. Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati. Consumatorul va fi informat in scris prin posta electronica asupra neconformitatilor constatate si invitat la depozitul companiei pentru recuperarea produselor.
5. Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator (O.U.G Nr.34/2014, art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4).
Garantia produselor
Pentru solicitarea garantiei produselor comercializate de SC Austral Trade SRL va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0751.555.333
Produsele vor fi trimise la adresa depozitului: Sos Pipera Tunari 1C, Pipera, Voluntari, judetul Ilfov, iar solutionarea garantiei se va face prin repararea sau inlocuirea produsului defect.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Garantie comerciala
Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garantia de conformitate
Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator. In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2.
Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.