Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Accesorii de birou care usureaza munca tuturor angajatilor


Una dintre metodele de baza prin care poti sa usurezi munca angajatilor, dar si sa cresti productivitatea in acelasi timp, este sa le pui la dispozitie accesorii de birou. Costul produselor din aceasta categorie este redus, iar efectele utilizarii lor sunt avantajoase. Simplificarea muncii este unul dintre principalele beneficii de care se vor bucura salariatii. Acestia vor putea sa lucreze mai rapid, mai usor si mai eficient. In plus, vor fi mai multumiti de rezultatele obtinute si se vor implica mai mult in sarcinile pe care le au de indeplinit.

Descopera in continuare ce accesorii de birou sa treci pe urmatoarea lista de cumparaturi pentru firma ta.


Capsatoare

Mentinerea unui birou organizat este o sarcina imposibil de bifat fara un capsator la indemana. Toate departamentele care lucreaza cu acte stiu cat de important este acest accesoriu de birou. Facturile, contractele, adeverintele si alte tipuri de documente trebuie grupate eficient astfel incat sa nu le pierzi. Cautarea acestora minute in sir se poate dovedi frustranta, astfel ca este indicat sa eviti astfel de accidente, mai ales in cazul actelor importante.

Gama de capsatoare de pe piata este vasta in prezent, astfe ca poti gasi cu usurinta un model care sa se plieze pe nevoile angajatilor. Unul dintre cele mai apreciate produse din aceasta categorie este capsatoul electric fiindca reduce atat timpul de lucru, cat si efortul depus.

Descopera capsatoare standard, cu brat lung, electrice, dar si alte modele in rafturile noastre virtuale.


Calculatoare de birou

Alte accesorii de birou care usureaza munca angajatilor sunt calculatoarele mici. Acestea sunt de un real folos pentru efectuarea unor operatii matematice, fie ca este vorba despre unele simple ori unele mai complexe ce necesita anumite cunostinte in domeniu. Calculele sunt mai usor de facut, rezultatele sunt rapide si este eliminat din start riscul de erori.

Modelele moderne sunt prevazute cu ecran inclinat, ajustabil si sursa dubla de alimentare (baterie + solar). Poti alege un calculator de birou Canon AS2400 cu design clasic si elegant ori un calculator de birou Canon LS-123K roz pentru un decor vibrant al incaperii.


Perforatoare

Pe lista accesoriilor de birou care ofera o multime de avantaje intr-o firma se afla si perforatoarele. Fara indoiala, acestea reprezinta o solutie rapida pentru organizarea documentelor dintr-o firma.

Fie ca sunt modele standard ori mai avansate, cu doua ori patru gauri, colorate ori negre, perforatoarele sunt de un real ajutor in procesul de ordonare si arhivare al documentelor. La noi gasesti marci precum Novus, Sax si Boxer.


Foarfece si cuttere

Atat foarfecele, cat si cutterele pot fi utilizate in diferite activitati dintr-un spatiu office, depozit ori magazin – ambalat, ajustat, modificat, taiat. Aceste accesorii de birou ajuta angajatii sa lucreze cu precizie, rapiditate si finete. Spre exemplu, poti sa iti dotezi masa de lucru cu o foarfeca cu rigla pentru mai multa precizie la taiere.

 Fie ca lucrezi de la sediu ori de acasa, foarfecele si cuterele sunt aliati de baza atunci cand trebuie sa ambalezi, sa deschizi colete ori sa faci proiecte DIY (Do it yourself).

Ce accesorii de birou nu lipsesc niciodata din firma ta?



Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Citeste articolul