Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Curată productivitate - 5 sfaturi și produse de curățenie ușor de folosit în birou


Prima grijă dimineața când ajungi la birou este să-ți bei ceașca de cafea schimbând noutăți cu colegii, fără grija bacteriilor de pe clanțele ușilor prin care ai trecut, de pe întrerupătoarele de lumină pe care le-ai deschis sau chiar de pe mânerul de la cana filtrului de cafea.

Din fericire, există câteva lucruri pe care fiecare dintre noi le poate face cu ușurință pentru a reduce riscul contaminării cu bacteriile ce reprezintă un potențial dăunător pentru noi.

Studiile făcute pe eșantioane preluate dintr-un număr mare de spații de birouri diferite au constatat că:

  • Butonul de pornire al copiatorului are de 4 ori mai multe bacterii decât vasul de mâncare al unui animal de companie.
  • Mânerul filtrului de cafea are de 34 de ori mai multe bacterii decât capacul toaletei unei scoli.
  • Clanța de la ușa de intrare într-un birou are de 2.5 ori mai multe bacterii decât cea de la ușa toaletei.

Enumerarea poate continua, însă idea de bază este că bacteriile se pot dezvolta pe toate suprafețele, mai ales pe cele cărora nu le oferim atenția cuvenită. 



Curățenia biroului

Biroul reprezintă atât spațiul de lucru de care depinde succesul firmei la care lucrezi, cât și locul în care petreci cam o treime din zi, rezolvând diverse proiecte sau întâlnindu-te cu clienții. De aceea este foarte importantă curățenia biroului.Pe de o parte, pentru a crea o stare de bine, sănătate și productivitate pentru angajați, pe de alta parte, pentru imaginea firmei.

O companie cu un birou curat și organizat, inspiră seriozitate și încredere, în timp ce un birou în care este vizibilă nevoia de curățenie va ridica semne de întrebare clienților. În plus, este important să se asigure un mediu plăcut și confortabil angajaților.

În consecință, nu este suficientă numai o curățenie periodică generală și o curățenie de întreținere, mai este nevoie și de câteva obiceiuri ușor de implementat, pentru a menține un mediu de lucru igienizat și plăcut.


Sfaturi și produse de curățenie ușor de folosit la birou


  1. Spălatul pe mâini cât mai des este recomandat pentru a ne ține departe atât de bacterii cât și de viruși, fiind o măsură simplă, pe care fiecare dintre noi ar trebui să o considerăm.


  2. Sunt necesare produse de curățenie care nu sunt foarte costisitoare, mai ales că investiția este de lungă durată. Este nevoie de un dispenser pentru săpun lichid și un dispenser prosop fie rolă fie „în z”, rezervele pentru acestea fiind foarte ușor de procurat, existând o gamă diversificată. (chiar și la oferta suficient de diversificată care există. O variantă mai igienică este uscătorul cu aer, a cărui pornire și oprire nu este făcută prin acționarea vreunui buton ci prin intermediul senzorului de prezență. 


  3. Înlocuitor pentru spălatul pe mâini, este gelul antibacterian sau dezinfectantul hidroalcoolic, ce reprezintă o metodă eficientă și rapidă de eliminare a germenilor de pe suprafața mâinilor, oriunde și oricând. Gelul antibacterian sau dezinfectantul hidroalcoolic acționează în 10 secunde de la aplicare și distruge mai mult de 99% din germenii cunoscuți, fiind un gel ce conține agent microbian cu efect rapid și substanță emolientă care ajută tegumentul mâinii să rămână hidratat, multe dintre companii alegând să îl achiziționeze pentru angajați. 


  4. Evită să duci mâna la ochi sau la nas, dat fiind faptul că acestea sunt zonele cele mai sensibile, așa că ar trebui să evităm să le atingem.  indicat tuturor să aibă un set de batiste igienice și pe masa personală de lucru un set de șervețele antibacteriene umede pe care să le poți avea la îndemână când este necesar. Șervețelele umede conțin o formula specială, foarte puternică, ce curăță în mai puțin de un minut de la intrarea în contact cu pielea, dezinfectând și protejând în același timp. 


  5. Ștergerea prafului și dezinfectarea suprafețelor din propriul spațiu de lucru la începutul zilei, de la tastatura calculatorului, la monitor, la butonul imprimantei pe care o folosim și până la birou în sine. Avem nevoie doar de o lavetă profesională de microfibră pentru toate aceste suprafețe și de un detergent dezinfectant antistatic, pentru a împiedica praful să se depună. Pot fi folosite de asemenea lavete universale și spray-uri de curățat antistatice pentru multisuprafețe



  6. Un parfum plăcut în incinta biroului poate schimba pofta de lucru și creează o atmosferă mai productivă. Folosirea unui deodorant fresh după aerisirea de dimineață va duce cu siguranță la o creștere a confortului în birou. Un gel odorizant electric sau un difuzor de parfum cu bețișoare pot avea același efect.. Folosirea unor pastile deodorante pentru aparatul de aer condiționat este de asemenea, o idee foarte bună.





Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Citeste articolul