Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Dotarea firmei la final de an: produsele de papetarie pe care sa le adaugi pe lista


Indiferent de cum a fost 2021 pentru firma ta, trebuie sa incepi sa te gandesti cum sa ai succes anul urmator. Si ca sa il incepi cu bine, asigura-te, in primul rand, ca nu iti lipsesc produsele de papetarie de calitate care te ajuta sa iti duci la bun final toate proiectele.

Fa un inventar cu produsele necesare pentru fiecare departament in parte, inclusiv pentru sala de sedinte, chiar daca poate a fost folosita mai rar in ultimele luni. Pentru ca angajatii sa fie productivi, un birou trebuie sa fie dotat cu toate accesoriile si echipamentele necesare.

Citeste in randurile de mai jos ce produse de papetarie sa adaugi pe lista de cumparaturi la final de an.


Produsele din hartie, cele mai utilizate din firma

De departe produsele din hartie - colile A4, dosarele, plicurile, etichetele si post it-urile se numara printre cele mai folosite produse de papetarie  dintr-o firma. De la receptie pana la contabilitate si vanzari, toti angajatii au nevoie de aceste obiecte pentru a-si duce la bun final sarcinile.

In functie de nevoile companiei, mai poti completa lista si cu agende, calendare, hartie pentru fax si formulare tipizate. Asigura-te ca nu iti vor lipsi nici in noul an si comanda-le de pe papetarie.ro din doar cateva click-uri, fara grija ca trebuie sa pierzi timp pretios prin librarii si hypermarketuri.


Produsele de arhivare, de nelipsit in orice birou

Pregateste-te pentru activitate intensa si in noul an si doteaza firma cu noi produse de arhivare, cu atat mai mult daca sunt pline cele vechi. Nu numai ca asigura ordinea in birou si ofera un aspect elegant, dar mentin in siguranta si actele importante. Mai mult de atat, te ajuta sa castigi timp pretios atunci cand ai nevoie de anumite documente. Stii exact unde sa le cauti de fiecare data cand ai nevoie de ele.

Asadar, completeaza stocul de bibliorafturi, cutii de arhivare si dosare din carton ori plastic. In oferta noastra gasesti bibliorafturi de diferite culori si dimensiuni, fabricate din plastic ori carton. Poti alege intre un model de biblioraft A3 cu capacitate de 760 de file, un biblioraft A4 cu capacitate de 600 de file ori un biblioraft A5 cu capacitate de 665 de file, in functie de necesitatile companiei.


Accesoriile de birou fara care nu iti poti desfasura activitatea

Pe langa produsele de papetarie, trebuie sa mai faci si inventarul accesoriilor de birou la final de an. Poate unele piese s-au defectat intre timp ori numarul lor trebuie suplimentat fiindca s-a extins firma. Toate aceste modificari trebuie luate in calcul, astfel incat sa nu existe nicio surpriza neplacuta in noul an. Capsatorul, perforatorul, foarfeca si suporturile de birou sunt piese fara de care aproape niciun departament nu poate sa functioneze. Alte obiecte folositoare in activitatea office sunt: lipiciul, banda adeziva si calculatoarele de birou.

Stim cu totii ca, dupa intoarcerea din concediu, ne este mai greu sa ne intram in ritm, mai ales dupa sarbatorile de iarna. Nu ar fi minunat sa ai deja rezolvata lista de papetarie si sa te mai bucuri putin de cateva momente libere?


Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Citeste articolul