Locul in care petreci cea mai mare parte a zilei este, probabil, la birou. Din aceasta cauza, dar si pentru ca productivitatea ta sa fie la cote inalte si deopotriva sa eviti stresul, trebuie sa acorzi o atentie deosebita amenajarii biroului. Cu diverse obiecte de birou si accesorii de birou, vei da personalitate acestui spatiu, iar atmosfera pe care o vei crea iti va influenta starea de spirit si cheful de munca. Asa ca daca iti doresti sa ai parte de cele mai bune conditii, ia in calcul obiecte de birou care iti sporesc creativitatea si alunga plictiseala si stresul.
Amenajarea obiectelor pe birou
Chiar daca te confrunti cu amenajarea unui birou nu foarte spatios, acest lucru nu inseamna ca nu iti poti crea un spatiu pe gustul tau. De pe birou nu trebuie sa iti lipseasca, pe langa laptop sau calculator, articolele de birotica, precum pixuri, creioane, post-it-uri, foarfece, perforator sau capsator. Poti gasi toate aceste obiecte in seturi care contin inclusiv suporturi perfecte pentru a le organiza si a le ordona. Daca biroul este mai mare, nu vei avea probleme in a le gasi locul potrivit. In ambele cazuri, insa, este bine ca printre articolele necesare pentru job sa se regaseasca mici amprente personale, obiecte de birou de genul o poza cu cei dragi sau un obiect decorativ amuzant. Aceste lucruri te vor ajuta sa iei din cand in cand o pauza si sa te eliberezi de stres.
De asemenea, pe rafturile dulapului de langa birou mai poti pune pe langa dosare si bibliorafturi , mici accesorii de birou care sa aminteasca de o vacanta avuta sau una dorita. Daca ai un loc pentru a-l agata, un panou de pluta poate fi foarte util. Aici poti prinde hartii cu informatii utile, pentru a le avea tot timpul in vedere, fara sa incarci biroul, dar poti infrumuseta locul cu o fotografie de la ultima escapada cu prietenii. Indiferent cat de mare este criza de spatiu din birou incearca sa inghesui in conditii bune o planta care sa ofere un aer mai improspatat incaperii.
Cu ce alegi sa infrumusetezi si personalizezi biroul
Ceasul este aproape unul din acele obiecte de birou aproape obligatorii, el fiind nu numai foarte necesar, dar de foarte multe ori un obiect de infrumusetare, iar pentru ca al tau nu seamana cu al vecinului este si ce poate personaliza biroul. Trebuie sa fii atent pentru ca poate fi gasit sub doua forme, ambele avand sarmul sau, dar cel de birou este dificil de pozitionat pe un birou micut, in timp ce pentru cel de perete se poate gasi un loc de agatat care sa-l puna in valoare. Trebuie sa gasesti solutia care te aranjeaza cel mai bine, dar nu uita ca ambele variante pot fi analogice sau digitale, fiecare avand plusuri si minusuri.
Agenda de planificare zilnica este un alt obiect ce nu trebuie sa lipseasca ca obiecte de birou. Contine pagini pentru 13 luni, din ianuarie pana in ianuarie inclusiv, pentru a permite planificari la inceputul anului urmator, impartite din ora in ora. Calendarul este insotit de cel din anul precedent si urmator, un repertoar telefonic, un planer pentru date importante, informatii cu caracter general si chiar un atlas geografic. Agenda poate avea si pagini detasabile pentru notite. Agenda poate deveni un obiect de infrumusetare al biroului atunci cand are un format mai special si este legata in materiale speciale, piele sau matase.
Statuetele sunt unul din seturile de obiecte de birou ce sunt frecvent folosite pe birou, pe dulap sau pe etajera pentru rolul lor practic, cat si a celui estetic. De fapt statuetele, mai mult sau mai putin simetrice sunt suport de carti, ele putand tine intre ele cateva carti pe verticala, fara ca acestea sa cada. De foarte multe ori setul poate functoina si fara a sprijinii carti. In aceeasi ordine de idei pentru a infrumuseta si in acelasi timp personaliza biroul poti folosi si statuete din metal sau alte materiale, de preferat mai grele si cu dimensiuni nu prea mari, care sa aiba doar rol decorativ, indiferent de subiectul abordat.
Ghivece cu plante. Cercetatorii sustin ca introducerea unor elemente naturale in spatiile in care lucram au beneficii semnificative, printre care se numara reducerea stresului si imbunatatirea productivitatii si a pozitivitatii. Asadar, pe langa infrumusetarea si personalizarea spatiului de lucru, te vei bucura si de beneficiile la nivelul productivitatii.
Statia meteo printre accesorii de birou arata foarte bine, si are si o oarecare functionalitate. O asemenea statie are in general un termometru cu scara in grade Celsius si Fahrenheit, un barometru care indica presiunea atmosferica in mmHG si hPa, facand o incercare de previzionare a timpului probabil si de asemenea un Higrometru, care da gradul de umiditate din zona. Ca si ceasurile, si aici putem alege intre cele doua variante, analogice sau digitale, si la randul lor pot fi gasite in varianta pe birou sau pe perete.
Setul de birou este unul din acele obiecte de birou deosebit de comune, dar care fac diferenta. Un astfel de set in afara caracteristicilor care ii conditioneaza designul trebuie sa contina un suport pentru plicuri primite si un cutit pentru deschis corespondenta, un suport de carti de vizita ce trebuiesc oferite, suportul pentru creioane si celelalte obiecte de scris, dar trebuie sa fie si suport pentru obiectele personalizate cu logoul firmei, care pot fi oferite oricarui vizitator ce prezinta un cat de mic interes. Setul de birou, indiferent de materialul din care este produs sau de designul folosit trebuie sa detina un set de tavite suprapozabile, inscriptionate cu etichete pentru a tine in ordine documentele si a da adresa necesara. Setul trebuie sa aiba suport pentru articole si accesorii de birou. Daca trebuiesc predate anumite documente unor terti dupa inchiderea biroului se pot folosi tavite speciale pentru documente, cu fixare pe usa exteriora biroului si pe a caror etichete se pot face diferite mentiuni.
Clasorul pentru cartile de vizita sau organizatorul pentru acestea, poate fi de diferite capacitati si este unul din acele obiecte de birou strict necesar. Varianta de clasor cu inele la care se pot adauga pagini detasabile poate fi foarte rentabil. Clasorul este bun pentru ca este portabil, pentru ca poate fi luat in geanta la diferite intalniri, in afara biroului propriu. O varianta a acestui clasor poate fi existenta pe birou a unui organizator de adrese si numere de telefon, liniar sau de cele mai multe ori rotativ, unde sa fie copiate informatiile de pe cartile de vizita.
Ascutitoarea de birou pentru creioane face si ea parte din acele obiecte de birou care arata bine alaturi de creioanele bine ascutite, chiar daca acesta nu sunt folosite in mod frecvent. Este tot un obiect de birotica care face o buna impresie, indiferent ca este o ascutitoare electrica cu senzor de prezenta sau una vintage.
Ascutitoarea trebuie sa aiba cutit de ascutire helicoidal, sa suporte mai multe diametre de creioane, sa aiba optiuni de selectare a varfului ascutit si sa aiba auto-stop pentru a evita supra-ascutirea. Daca este electrica ascutitoarea de birou poate fi alimentata la baterii sau mai rar la retea si poate fie dotata cu oprire de siguranta cand este indepartata tavita pentru rumegus.
Invenția stiloului este un subiect dezbătut pe îndelete în mediul online și care stârnește dezbateri destul de aprinse între pasionații de instrumente de scris. Întrebarea este una foarte complexă și ne străduim în acest articol să facem lumină asupra acestui subiect.
Voi cum așteptați Iepurașul? Ați început pregătirile? În articolul nostru găsiți două idei de decorațiuni de Paște ce se fac foarte ușor, atât de ușor încât chiar și cei mici pot participa la realizarea lor!
Citeste mai multColoratul, una dintre cele mai populare activități recreative din ultima vreme, a câștigat foarte mulți adepți în rândul adulților mai ales pentru că este o metodă foarte eficientă de a combate stresul cotidian. Citește articolul nostru și învață cum să colorezi ca un profesionist.
Citeste mai mult