Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Obiecte de birotica si tehnologia informatiei utile atat acasa, dar si la birou


Atunci cand organizam un nou birou sau reorganizam biorul pe care deja il folosim trebuie sa alegem cu atentie obiecte de birotica si produse de birou pentru a crea toate conditiile unei bune activitati. Astfel, cel mai bun pas pentru inceput este sa alcatuim o lista – inventar cu articole de birou in asa fel incat sa nu descoperim in ultimul moment ca apar lipsuri importante, dar nici sa constatam ca am achizitionat accesorii de birou pe care nu le vom folosi niciodata si nu mai avem loc de ele, ocupand spatiul inutil.

Birotica vizeaza automatizarea activitatilor administrative si de birou in contextul actualei revolutii tehnico-stintifice in care producerea si comunicarea informatiilor au devenit o prioritate incontestabila. Pentru a lucra intr-un loc productiv, indiferent ca vorbim de biroul de acasa sau biroul dintr-o companie, cadrul potrivit este esential pentru ca puterea ta de concentrare sa nu aiba de suferit cand lucrezi.

Verifica ce obiecte de birotica si tehnologia informatiei sunt absolut necesare cerintelor tale curente si care este lista prioritara a elementelor esentiale folosite:

Computerul sau laptopul este o necesitate functionala, foarte putine activitati putand fi desfasurate fara unul dintre aceste doua produse. De foarte multe ori, în functie de munca ce trebuie sa fie desfasurata, pentru comoditate poate fi conectat un extra monitor pentru ca deschiderea mai multor aplicatii in acelasi timp sa le faca pe toate mai usor vizibile. Trebuie facut un studiu de piata pentru a achizitiona un computer care sa corespunda exact nevoilor specifice, fara a cheltui in plus pe componente performante de care nu este nevoie neapărat. Mai trebuie procurate si aplicatii pentru procesare de texte, foi de calcul sau gestionarea de e-mailuri si de multe ori este nevoie de software suplimentar specific.

Un telefon pentru comunicare este o alta mare necesitate. pentru comunicarea in interiorul companiei este util un telefon fix, in rest telefonul mobil este obligatoriu in orice activitate din prezent, pentru a comunica rapid si eficient.

O conexiune de acces la internet de mare viteza este o alta necesitate intr-un birou corespunzator amenajat. Pentru a functiona eficient online, este esentiala o conexiune in banda larga. Cand te conectezi la o retea wireless, viteza conexiunii la internet poate fi afectata de locul pe care se afla computerul, daca in aceeasi zona se afla alte dispozitive wireless sau care opereaza la frecvente similare, cum ar fi cuptoarele cu microunde sau telefoanele mobile. Pentru a imbunatati viteza de conexiune, stai in proximitatea punctului de acces wireless sau a ruterului, asigura-te ca nu exista obstructii fizice intre ele si computer sau foloseste conexiunea prin cablu.

Un protector de supratensiune este intotdeauna un element de baza in orice fel de birou ce foloseste echipament informatic, pentru ca „paza buna” fereste de neprevazut.

Un printer sau o masina multifunctionala este utila intr-un birou unde se lucreaza cu multe acte si documente. Astfel, o masina multifunctionala este ideala si merita sa fie prima alegere cand vine vorba de calitate.

Un driver de backup sau un server personal este necesar pentru protejarea datelor, plan care sa fie functional odata cu pornirea activitatii. Puteti utiliza servicii de backup bazate pe cloud pentru a copia fisierele in mod automat, dar este de asemenea o idee buna sa aveti in vedere sa aveti o copie de rezerva interna. Unitatile externe si serverele personale sunt relativ accesibile si va pot salva afacerea in cazul unei defectiuni a computerului.

Sursa de alimentare neintreruptibila (UPS) furnizeaza energie de rezerva pentru o perioada limitata de timp, in cazul in care energia electrica se opreste. UPS poate oferi timp tampon util pentru a iti salva munca si a opri echipamentul in siguranta.



Rollboxuri si dulapuri cu sertare sunt importante in orice birou pentru a depozita si arhiva acte si documente. Cel mai bun loc pentru depozitarea de documente, pentru a le putea gasi oricand, este un dulap gen fiset.

Comoda de depozitare in a carei sertare se pot tine obiecte de papetarie strict necesare incepand cu cele de scris si pana la cele ce pot ajuta la arhivari, precum perforatorul si capsatorul. Este nevoie de hartie, caiete office, post-ituri, plicuri si folii transparente pentru indosariere. De cele mai multe ori o tabla alba sau de pluta este binevenita.

Echipamente de organizare si arhivare precum dosare si mape din carton sau plastic, indexuri si separatoare, suporturi de dosare, fisiere rotative si clasoare pentru carti de vizita sunt necesare intr-un bioru perfect echipat.

O cutie de siguranta pentru incendii este de luat in seama pentru pentru a stoca si proteja cele mai importante documente de afaceri, indiferent ca se lucreaza de acasa sau de la serviciu. Multi proprietari de intreprinderi mici folosesc aceste cutii durabile pentru a pastra copii de rezerva ale datelor.

Un distrugator de hartie si CD/DVD este o necesitate pentru distrugerea informatiilor sensibile si confidentiale. Pentru orice alta bucata de hartie care nu este sensibila, luati in considerare obtinerea unui cos de reciclare.

Fie alegem sa pastram facturile sau diferite chitante ori acte pentru casa, fie ca vorbim de diverse hartii necesare pentru munca, este nevoie de organizare pentru a sti de unde sa iei documentele importante. In orice birou sunt necesare mai multe produse de birotica, mai ales daca se lucreaza mult cu acte sau cu diferite rapoarte. In permanenta trebuie sa existe un capsator, un perforator, poate si o foarfeca, agrafe de metal, folii protectoare. Daca ai nevoie de obiecte de birotica si tehnologia informatiei precum periferice, produse de stocare sau imprimante si scannere, intra pe Papetarie.ro si vei gasi mult mai multe.



Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Citeste articolul