Mutarea sediului firmei este o etapa obositoare si care poate sa rapeasca mult timp daca nu exista o organizare clara de la inceput. Asigura-te ca ai cu ce sa transporti actele si alte obiecte office din punctul A in punctul B, astfel incat sa ajunga in siguranta. Primul pas este sa scrii o lista pe care sa notezi produsele de papetarie necesare in mutarea sediului companiei.
Blogul nostru
Pix sau stilou - ce alegi pentru copilul tau?
12.04.2022 in Biroul Super-ProductivInstrumentele de scris sunt una dintre cele mai importante achizitii pentru scoala. Multitudinea de produse existente pe piata te face sa te intrebi ce este mai bine sa cumperi – pix sau stilou - pentru copilul tau. Ca sa iei cea mai buna decizie, trebuie sa citesti, mai intai, care sunt caracteristicile fiecarui obiect in parte.Desi noile generatii de elevi sunt familiarizate cu tehnologia si nu mai acorda la fel de multa atentie instrumentelor de scris, totusi nu pot renunta complet la acestea. Un pix ori un stilou nu vor putea fi inlocuite prea curand in scolile din tara noastra.
Intoarcerea la birou - 3 produse de papetarie care trebuie sa fie mereu pe stoc
15.03.2022 in Biroul Super-ProductivTot mai multe firme isi anunta angajatii sa se pregateasca de intoarcerea la birou. Tranzitia de la munca de acasa la cea de la sediu este o provocare pentru toata lumea, mai ales in cazul celor care au optat pentru remote in acesti ani pandemici. Ca sa intrati mai usor in ritm, echipa Papetarie.ro a pregatit o lista cu produse de papetarie ce nu ar trebui sa lipseasca de pe stoc. In plus, primavara este cea mai potrivita perioada din an pentru organizarea biroului. Cu siguranta este necesara o triere a obiectelor din spatiul de lucru, astfel incat angajatii sa fie mai productivi si sa se poata concentra mai usor asupra sarcinilor zilnice.
Ce este un startup? Cu ce difera de o companie mica
03.02.2022 in Biroul Super-ProductivUn startup este o afacere sub forma de companie mica, a unui parteneriat sau o organizatie temporara care are scopul de a cauta un model de afaceri repetabil si scalabil. Aceste companii de regula nou-create, se afla in faza de dezvoltare. Un startup este pur si simplu o companie noua, o afacere care a fost creata recent. Cu toate acestea, in ultimii cinci ani, multe scoli de afaceri din intreaga lume au venit cu o definitie academica diferita pentru ceea ce este cu adevarat un startup.
5 tipuri de produse din hartie importante pentru compania ta
31.01.2022 in Tips Pentru O Mai Bună OrganizareIndiferent de domeniul de activitate, nicio firma nu se poate descurca cu brio fara sa utilizeze produse din hartie. Chiar daca in era tehnologiei se apeleaza mai rar la astfel de articole de papetarie, exista in continuare piese indispensabile in anumite departamente precum cele de contabilitate, achizitii si resurse umane.
Ce este un studiu de piata. Instrumente utilizate in studiul pietei
28.01.2022Fie ca il numesti cercetare de piata, sondaj de opinie sau cercetare de marketing, un studiu de piata reprezinta cea mai importanta modalitate de crestere a unei afaceri prin decizii strategice atent gandite.
Top 5 sfaturi pentru arhivarea documentelor in mod eficient
21.01.2022 in Tips Pentru O Mai Bună OrganizareO afacere eficienta si profitabila depinde de cat de bine sunt gestionate documentele, iar un aspect al gestionarii eficiente este arhivarea documentelor. Daca sunteti dezorganizat cu privire la modul in care gestionati procesul de arhivarea documentelor, mai explicit a inregistrarilor, acest lucru poate duce la incetinirea operatiunilor zilnice, probleme juridice si clienti nemultumiti.
Amenajarea biroului: 8 trenduri de urmat in 2022
14.01.2022 in Tips Pentru O Mai Bună OrganizarePe masura ce tehnologia continua sa devina mai inteligenta, iar schimbarea modurilor de lucru continua sa aiba un impact asupra designului locului de munca, trebuie sa exploram care sunt tendinte cheie ce modeleaza viitorul in organizarea biroului.
Lista completa de produse de birotica si papetarie de care ai nevoie la fiecare inceput de an
07.01.2022Ne gandim rareori la importanta accesoriilor de birotica si papetarie de la serviciu si ne dam seama cat de multa nevoie avem de ele abia cand avem de efectuat operatiuni cotidiene pentru a termina o lucrare importanta si ne lipseste o scula obisnuita. Ai nevoie de un pix care sa scrie pentru a semna un contract.
10 motive pentru care este important sa inveti la job permanent
24.12.2021 in Tips Pentru O Mai Bună OrganizareO schimbare in plan profesional, care sa se reflecte si in viata privata inseamna dezvoltare personala si reprezinta un plan de invatare permanenta. Pentru aceasta poti include in ritualul tau zilnic obiceiul de a citi, de a pune intrebari si de a deprinde noi abilitati, astfel incat sa ai o satisfactia ca ai evoluat spre acea cariera pe care ti-o doresti.
Dotarea firmei la final de an: produsele de papetarie pe care sa le adaugi pe lista
20.12.2021 in Dezvoltare Profesională Ca La CarteIndiferent de cum a fost 2021 pentru firma ta, trebuie sa incepi sa te gandesti cum sa ai succes anul urmator. Si ca sa il incepi cu bine, asigura-te, in primul rand, ca nu iti lipsesc produsele de papetarie de calitate care te ajuta sa iti duci la bun final toate proiectele.
Fa un inventar cu produsele necesare pentru fiecare departament in parte, inclusiv pentru sala de sedinte, chiar daca poate a fost folosita mai rar in ultimele luni. Pentru ca angajatii sa fie productivi, un birou trebuie sa fie dotat cu toate accesoriile si echipamentele necesare.
Ghidul creionului mecanic: Cum alegi cel mai bun model
18.12.2021 in Dezvoltare Profesională Ca La CarteNe place sa folosim creioane mecanice si din fericire, exista o varietate uimitoare de creioane mecanice disponibile, in tot felul de stiluri, cu tot felul de caracteristici, din diferite materiale, pentru multe scopuri diferite.
Secret Santa: De unde vine aceasta traditie si cum o poti organiza la birou
10.12.2021 in Biroul Super-ProductivCraciunul este sarbatoarea care aduce familiile impreuna in jurul bradului, cu colinde si dulciuri, cand toti copiii, de toate varstele, primesc cadouri. Dar, aceasta sarbatoare este incarcata si cu nenumarate traditii. Unele tin de colindele ce se canta, altele de preparatele traditionale ale mesei de Craciun sau chiar obiceiuri devenite traditie la locul de munca, asa cum este Secret Santa.
5 produse de care ai nevoie obligatoriu intr-un birou open space
03.12.2021 in Biroul Super-ProductivIntre un birou open space si cel closed space, primul a castigat teren din ce in ce mai mult chiar daca exista, in egala masura, avantaje si dezavantaje. Un birou open space este o zona in care nu exista bariere care sa delimiteze birourile.
Cum alegi un seif: 7 criterii de care sa tii cont
26.11.2021 in Biroul Super-ProductivPleci de acasa pentru cateva ore sau chiar zile si vrei sa stai fara grija, stiind ca actele importante, bijuteriile, banii sau alte obiecte de valoare sunt in deplina siguranta? Sau vrei sa aiba acces doar anumite persoane la ele? Iti faci griji in caz de furt sau incendiu? Un seif este solutia pentru depozitarea si pastrarea diferitelor obiecte cu o anumita insemnatate in siguranta, departe de accesul altor persoane sau a infractorilor.
5 metode eficiente pentru sortarea documentelor
22.11.2021 in Biroul Super-ProductivSortarea eficienta a documentelor office are impact pozitiv asupra productivitatii si creativitatii, ceea ce inseamna mai putin timp pierdut si stres. Daca nu reusesti sa te organizezi si ai mereu in jurul tau tot felul de acte care te sufoca, este momentul sa iei atitudine si sa pui in aplicare sfaturile de mai jos.
Happy Office: Un birou fericit dupa atmosfera se cunoaste
19.11.2021 in Dezvoltare Profesională Ca La CarteCu siguranta cel mai valoros activ al afacerii tale nu este sub nicio forma tehnologia, brandul sau reteaua ta de cunostinte. Cel mai valoros activ al afacerii tale este echipa ta. De aceea, o echipa fericita si productiva este standardul de aur al afacerilor in secolul 21. Si nimic nu afecteaza fericirea si productivitatea echipei tale mai mult decat existenta unui happy office, mediul lor fericit de la birou.
Reciclarea hartiei: De ce este importanta si cum se poate face acest lucru
12.11.2021 in Tips Pentru O Mai Bună OrganizareChiar daca suntem in plina era digitala trebuie sa recunoastem, totusi, foarte importantul rol pe care il are hartia in viata noastra de zi cu zi, de la ziare si reviste, corespondenta cu acte oficiale dintre institutiile statului sau dintre acestea si persoanele fizice, pana la cutiile in care sunt ambalate diversele bunuri cumparate pe care le transportam spre casa tot in pungi de hartie. Deci hartia este unul din materialele foarte comune, dar, si foarte importante in viata noastra.
Cine a inventat caietul? Lucruri interesante despre diferite tipuri de caiete
05.11.2021 in Biroul Super-ProductivUn caiet, numit de asemenea si blocknotes, carnet, agenda, catalog, este un fascicul de foi, in general de hartie, legate sau brosate impreuna, folosit la scris, desenat, notat, inregistrat. Aceste caiete pot fi de diverse dimensiuni si exista elementele ce le disting intre ele si astfel se pot crea diverse tipuri de caiete:
TOP 3 accesorii de birou necesare in orice firma
01.11.2021 in Tips Pentru O Mai Bună Organizare, Biroul Super-ProductivIn mediul office nu exista zi in care sa nu apelezi la anumite accesorii de birou pentru a duce la bun final sarcinile. Desi digitalizarea este tot mai prezenta in vietile noastre, totusi nu poate sa inlocuiasca toate produsele de birotica si papetarie, asa cum sunt, de exemplu, capsatoarele si perforatoarele. Acestea sunt utile atat pentru organizarea actelor, cat si in procesul de arhivare.
Povestea hartiei. Top 17 curiozitati despre hartie
29.10.2021 in Biroul Super-ProductivUnul din materialele foarte comune vietii noastre este hartia. Povestea hartiei chiar daca ne duce cu aproximativ 5000 de ani in urma, este povestea unui material la care nici nu ne mai gandim astazi, atat este de comun in viata noastra. Cartile, revistele sau chiar si hartia de birou pentru imprimanta, toate sunt lucruri obisnuite, ca si cum, hartia ar fi aici dintotdeauna.
Greseli de organizare a biroului: 7 lucruri de evitat in spatiul de lucru
22.10.2021 in Biroul Super-ProductivPotrivit unui sondaj recent, majoritatea profesionistilor sunt judecati in organizarea biroului la locul de munca. Cu planurile actuale de organizare birou deschise in majoritatea companiilor, este imposibil
Vrei sa fii un student eminent? 8 produse de papetarie care te vor ajuta la facultate
15.10.2021 in Tips Pentru O Mai Bună OrganizareIn lumea digitala de astazi, sa folosesti produse de papetarie in sala de clasa, poate parea ca iei un loc din spate, un fel de backseat, la tehnologie. Revolutia digitala din scoli este inca tanara, dar deja atinge pe toata lumea, de la gradinita la facultate. Microsoft Word inlocuieste scrisul de mana. Manualele cedeaza pe tablete, iar Google este noua biblioteca. Unele motivatii pentru trecerea de la imprimare la cuvintele de pe ecran sunt evidente.
Reguli de igiena la scoala: Ce trebuie sa stie un copil despre protejarea sanatatii
08.10.2021 in Biroul Super-ProductivO vorba inteleapta spune ca „Este mai usor sa previi, decat sa tratezi”. Modul ideal de a mentine sanatatea in cea mai buna stare este pastrarea normelor generale de curatenie si igiena. Acesta este intr-adevar cel mai bun mod de a ramane protejat de infectii si virusi. Dar, in timp ce noi, adultii, intelegem importanta igienei, trebuie sa ne educam copii pentru a respecta si ei aceleasi reguli de igiena, iar acest lucru poate fi o provocare mai ales in colectivitate.