Blogul nostru
Deadline și prietenii lui: 5 cuvinte în jurul cărora se învârte dezvoltarea ta profesională
24.01.2019Formarea profesională se bazează peacumularea unor informații primare despre sarcinile ce trebuie realizate în cadrul unei profesii / meserii, formarea aptitudinilor necesare practicării acelei profesii și acumularea unei experiente practice care să permită rezolvarea sarcinilor de lucru. Formarea profesională este un proces de pregătire pentru o meserie, care nu se încheie odată cu terminarea studiilor, ci continuă pe parcursul întregii vieți profesionale. Așa ar suna definiția formală, teoretică. Practic, suntem provocați cu toții să ne găsim calea profesională și să o modulăm pe parcurs cât mai bine pliat pe personalitatea
Tăvițe pentru documente sau aplicații mobile? Opțiuni vechi și noi pentru organizarea biroului
09.01.2019Știi când e cel mai ușor să te reorganizezi? După un concediu - sigur foarte puține lucruri îți mai sunt pe plac la reîntoarcerea la birou și le observi mai ușor. Nu este chiar sezonul potrivit, dar poate fi un prilej excelent pentru puțină curățenie și mai ales organizare. Este foarte posibil ca o astfel de „operațiune” să te facă să intri mai repede în normal și să te scape de depresia post - vacanță.
Organizarea timpului după vacanțe - cum ne întoarcem la programul normal?
09.01.2019Orice vacanță, oricât de scurtă, este binevenită și o primim cu mare plăcere - uneori chiar pare binemeritată. Concediul poate fi nu numai ruperea de cotidianul de multe ori anost al deplasării la birou într-un trafic aglomerat, dar chiar și stergerea din minte a rutinei zilnice a jobului. Vacanța este o eliberare atât de mare din stresul zilnic încât devine foarte greu să ne întoarcem la programul normal de lucru.
#ViațaDupăȘase sau ce înseamnă work - life balance
09.01.2019Cele 40 de ore de muncă pe săptămână care reprezintă programul normal de lucru statutat în mai toate țările lumii înseamnă că zilnic petrecem la muncă circa 9 ore, adică 8 ore de muncă și o oră pauza de masă de la prânz. Dacă la aceste ore mai adăugăm și timpul petrecut pe drum, până la serviciu și înapoi, ne vom aduce aminte că ziua nu are decât 24 de ore și vom concluziona că este este dificil să fie „viață” după orele de serviciu.
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
08.01.2019Sfârșiturile de an și începuturile celor noi sunt momentele cele cel mai potrivite pentru a reflecta la ceea ce a funcționat bine și a dus la rezultate pozitive, dar și momentul de a analiza lucid lucrurile care nu au funcționat și care trebuie evitate în anul 2019.
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10.12.2018Petreci atât de mult timp cu colegii de birou, că de foarte multe ori ajung să te cunoască mai bine decât propria mamă. Colegii știu cum îți place să bei cafeaua, cât de des mergi la sala de sport, care este ultimul film pe care l-ai vizionat sau ultima carte citită. Pentru că vorbești zilnic cu ei, de mai multe ori chiar, în pauza de cafea sau la masă, la întâlniri.
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
10.12.2018Într-adevăr, contactele profesionale potrivite te pot ajuta să îți dezvolți afacerea sau îți deschid ușa către noi oportunități și una dintre cele mai bune ocazii de a-ți extinde șansele de a cunoaște oameni noi este participarea la conferințe și evenimente de networking.
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
10.12.2018Specialiștii spun că cititul pe monitor pune probleme mai mari decât cititul pe hârtia clasică, deoarece o pagină tipărită are semne bine deliminate datorită tușului negru în contrast cu hârtia albă, în timp ce pe ecran literele sunt mai strălucitoare în centru și își pierd din intensitate pe margini. Chiar dacă nu percepem conștient aceste diferențe, chiar și ochii sănătoși se vor concentra mai mult asupra literelor de pe un ecran, în timp ce de pe hârtia albă le va percepe cu exactitate.
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
10.12.2018Ești copleșit de volumul de muncă și de mulțimea informațiilor pe care le primești în timp demn de record?
Ești frustrat că de cele mai multe ori nu știi de unde să începi?
Obișnuiești să tot amâni lucrurile până în punctul în care uiți?
Știm că sună ca o reclamă familiară, dar dacă ai răspuns cu DA la toate cele 3 întrebări, “diagnosticul” nostru este clar: ai nevoie de mai multă organizare.