Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu Politica de utilizare cookie-uri.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Produse de birotică și papetărie utile în domeniul bancar


Dacă profesezi în domeniul bancar, cu siguranță ai observat cât de repede se epuizează stocul de produse de birotică și papetărie. Lucrul într-o bancă presupune utilizarea zilnică a unui volum mare de obiecte precum coli A4, instrumente de scris, bibliorafturi, cutii pentru arhivare și altele de acest tip.

Pentru a da dovadă de responsabilitate și profesionalism, produsele de birotică și papetărie trebuie să fie periodic achiziționate. Nu li se poate spune clienților că nu pot fi tipărite contractele, formularele pentru deschidere cont ori emitere card fiindcă nu mai sunt pe stoc coli A4, nu-i așa?

Așadar, orice bancă necesită anumite produse de birotică și papetărie pe care este indicat să le pui periodic pe lista de cumpărături.


Produsele de birotică și papetărie must-have în orice bancă

Consultă lista pe care ți-am pregătit-o mai jos și asigură-te că le-ai bifat deja în comanda ta de papetărie online.


Hârtie pentru imprimantă

De departe unul dintre cele mai importante produse de papetărie, hârtia pentru imprimantă este prezentă într-o mulțime de activități bancare, chiar și în era digitală. Nu există client care să intre într-o bancă și să nu iasă cel puțin cu o foaie în mână.

Colile A4 sunt de neprețuit atunci când trebuie imprimate contracte, deschideri/închideri de depozite și de conturi, facturi, transferuri bancare și alte tipuri de acte specifice acestui domeniu. Asigură-te că stocul nu este niciodată critic ori pe zero, mai ales dacă în apropiere nu se găsește o librărie de unde să poți achiziționa cele necesare în doar câteva minute.

Scapă de orice grijă și comandă online hârtie pentru imprimantă. Mizează pe o alegere calitativă și cumpără coli cu grad de alb ridicat și opacitatea de 95% deoarece sunt ideale și pentru imprimarea față-verso.


Plicuri

Alte produse de papetărie indispensabile în activitatea unei bănci sunt plicurile. Indiferent de tipul lor, simple, cu burduf, cu fereastră ori antișoc, plicurile sunt aliați de bază într-o mulțime de situații.

Pentru expedierile obișnuite se pot utiliza plicuri din hârtie standard, însă pentru un plus de confidențialitate, plicurile kraft sunt alegerea de top. În cazul în care trebuie expediat un volum mare de documente, dă comandă de plicuri cu burduf.


Instrumente de scris

Poate că firmele își permit să omită să cumpere instrumente de scris, dar nu și băncile. Aceste obiecte de birotică trebuie să fie mereu la îndemâna angajaților, colaboratorilor și clienților. Sunt utile, în primul rând, pentru completarea și semnarea tuturor actelor bancare, apoi pentru luarea notițelor. Prin urmare, pixurile și stilourile nu trebuie să lipsească de pe birourile unei bănci.


Cutii de arhivare

Actele financiar-bancare nu pot fi lăsate la voia întâmplării pe birourile angajaților, ci trebuie păstrate în siguranță în cutii de arhivare. Acestea reprezintă cea mai simplă și eficientă soluție pentru arhivarea documentelor. Nu numai că ajută la o organizare fără cusur, dar reduc și timpul de căutare al datelor și protejează documentele.

Pentru o identificare mai ușoară, etichetează cutiile după ani, categorii de acte, importanță ori frecvența cu care sunt consultate. Le poți organiza și în funcție de alte criterii astfel încât să îți fie cât mai ușor în activitate.


Accesorii de birou

Cele mai importante accesorii care nu trebuie să lipsească de pe biroul unui funcționar bancar sunt capsatorul și perforatorul. Aceste obiecte office contribuie la organizarea și sortarea documentelor, cresc productivitatea și ușurează considerabil munca zilnică.

Dacă vrei să câștigi timp prețios, optează pentru modele de capsatoare care permit introducerea unui număr mai mare de capse. Același criteriu se aplică și în cazul perforatorului. Un produs care are capacitatea să perforeze simultan mai multe pagini este o investiție bună pentru orice bancă.


Flipcharturi

Dacă obișnuiți să faceți des ședințe, atunci cu siguranță nu ar trebui să vă lipsească un flipchart. Informațiile financiar-bancare (text, formule, grafice, etc), pot fi scrise din timp și prezentate treptat pe parcursul întâlnirii, astfel încât să nu se piardă momente prețioase.

În funcție de datele ce trebuie prezentate, se poate folosi hârtie de flipchart velină ori cu pătrățele. Este suficient să utilizezi o singură dată flipchartul ca să îți dai seama că nu vei mai putea să ții nicio prezentare fără el.


Fișete metalice

La capitolul mobilier de birou, completează lista cu fișete metalice, fiindcă sunt de un real folos în orice bancă care ține la siguranța documentelor. Facturi, contracte și alte tipuri de acte bancare sunt depozitate în siguranță în fișete fiindcă acestea dispun de încuietoare. Doar persoanele autorizate vor avea cheie și, implicit, acces la conținutul sertarelor.

Fișetele metalice oferă o compartimentare inteligentă și sunt extrem de încăpătoare. De exemplu, fișetul metalic Pierre Henry are o capacitate de stocare în fiecare sertar de până la 40 de dosare suspendate și dispune de două încuietori cu câte două chei.


Distrugător de documente

Dacă ești în căutarea unei metode eficiente pentru eliminarea informațiilor confidențiale, ia în calcul distrugătorul de documente. În cazul informațiilor care nu mai sunt de folos, dar nici nu trebuie să ajungă pe orice mână, îți va fi extrem de folositor. Așa te asiguri că datele importante ale clienților nu vor fi expuse atunci când vor fi aruncate la gunoi.


Sursa foto: Unsplash.com


Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Citeste articolul