Esti persoana desemnata pentru aprovizionarea cu produse de papetarie si birotica? Desi pare o sarcina simpla, adevarul este ca ai o mare responsabilitate in firma fiindca de tine depinde buna functionare a fiecarui departament. Este suficient sa lipseasca de pe stoc un articol de papetarie, cum ar fi colile A4, plicurile ori dosarele, pentru ca nivelul de productivitatea sa scada simtitor.
Asadar, inainte sa iti faci planuri de vacanta, nu uita sa faci lista de necesar pentru fiecare birou, astfel incat sa te poti bucura in voie de momentele de respiro. De asemenea, ar trebui sa informezi alt angajat, care iti poate prelua unele activitati provizoriu, de locurile unde tii principalele articole de papetarie. Fiindca poti avea parte de neplacuta surpriza ca angajatii nu au avut la dispozitie cele necesare, desi tu le achizitionasei de pe papetarie.ro.
Te ajutam sa completezi lista cu produsele de papetarie pe care trebuie sa le bifezi inainte sa pleci in vacanta.
Hartia de copiator, cel mai utilizat produs de papetarie
Hartia de copiator se numara printre cele mai folosite produse de papetarie dintr-o firma, asa ca trebuie sa se afle in capul listei tale de necesar. Chiar daca pare ca stocul va rezista pana te intorci, totusi este indicat sa actionezi preventiv si sa comanzi un pachet de hartie de copiator Navigator de 500 de file. Bineinteles, conteaza si cate zile vei lipsi din firma, dar si cat de intensa este activitatea in perioada respectiva.
Formularele tipizate necesita o atentie deosebita
Nu pleca in vacanta pana nu te consulti cu departamentul de contabilitate, resurse umane ori achizitii fiindca s-ar putea ca, in lipsa ta, sa necesite anumite formulare tipizate si sa nu le aiba la indemana. Pe langa faptul ca acestea usureaza activitatea salariatilor, in unele cazuri sunt obligatorii, potrivit legislatiei in vigoare, iar firma poate fi amendata daca nu le are puse la punct.
Iti amintim ca cele mai folosite formulare tipizate intr-o companie sunt: facturierul, formularul decont de cheltuieli, bonul de consum, dispozitiile de plata, registrul intrari-iesiri si foile de parcurs. Dar cum acestea nu sunt singurele necesare, este recomandat sa ai pregatita o lista de necesar pentru fiecare birou in parte.
Instrumentele de scris, de nelipsit din orice spatiu office
Te-ai gandit vreodata cum ar fi decurs activitatea intr-o firma daca nu ar fi fost inventate elegantul stilou si practicul pix? Sarcini precum semnarea actelor, completarea documentelor sau notarea informatiilor ar fi fost de neinchipuit.
Chiar daca nu se numara printre articolele de birotica si papetarie care se epuizeaza cel mai repede de pe stoc, totusi este indicat sa arunci o privire pe lista de necesar a instrumentelor de scris. Sfatul se aplica in special pentru birourile managerilor.
Plicurile, produsele cu multiple intrebuintari
Standard, cu burduf sau antisoc, de hartie sau de plastic, plicurile sunt extrem de utile in multe situatii. De la trimiterea invitatiilor pana la expedierea unor contracte ori facturi fizice, aceste produse de birotica isi dovedesc caracterul versatil. Si functiile lor nu se incheie aici fiindca exista modele antisoc care pot fi utilizate si pentru expedierea unor obiecte fragile.
Pentru expedierile zilnice se folosesc plicuri de hartie simple - albe ori plicuri kraft (maro - pentru confidentialitate), in functie de situatie. Atunci cand trebuie trimise mai multe acte, se folosesc plicurile cu burduf. Comanda tipurile de plicuri unde exista riscul ca s-ar putea termina.
Notitele autoadezive, mai importante decat iti imaginezi
Desi par niste obiecte de papetarie mai putin importante, adevarul este ca nu ar trebui sa iti lipseasca de pe stoc daca te pregatesti sa pleci in concediu mai multe zile. Colegii tai le vor aprecia in momentele in care vor avea nevoie sa noteze rapid o informatie ori o idee. Modelele viu colorate de cuburi de hartie ii vor ajuta sa fie productivi prin salvarea timpului si improspatarea memoriei.
Produsele de curatenie, elementele indispensabile din ultimul an
Fara accesoriile de menaj si produsele de curatenie potrivite activitatea din firma nu se va desfasura in bune conditii. Aceste produse sunt foarte importante pentru sanatatea angajatilor, cu atat mai mult in contextul actual.
Ca sa-ti usurezi sarcina, discuta direct cu personalul implicat in activitatea de curatenie a companiei. Acesta este cel mai in masura sa te informeze in privinta stocului. De regula, cele mai importante de pe lista sunt produsele pentru curatarea suprafetelor. Cumpara produse pentru multiple suprafete pentru a rezolva dintr-o singura achizitie mai multe probleme.
Acum ca lista de necesar este incheiata, poti pleca in vacanta fara nicio grija pe umeri. Chiar daca nu esti prezent in firma, tot tu esti angajatul de baza care faci ca activitatea sa decurga fara intarzieri.