Specialiștii în marketing folosesc produse promoționale pentru a crea relații profitabile cu consumatorii vizațidar dar și pentru a satisface nevoile clienților, a crește vânzările, a maximiza profitul și a bate concurența. În plus, pentru echipa companiei e o sursă de motivație să aibă o legătură vizuală cu valorile companiei.
Când oferi produse promoționale clienților actuali sau potențiali nu este doar un prim pas spre promovare, ci și un instrument prin care părerea lor despre companie poate fi îmbunătățită, ajutându-i să își amintească de produsele și serviciile oferite, ceea ce îi va determina să cumpere sau să încheie o afacere cu respectiva firmă. https://www.papetarie.ro/imagine-si-identitate/cadouri-promotionale
În altă ordine de idei, produsele promoționale sunt o formă de promovare mai puțin costisitoare și mai eficientă decât alte tehnici de marketing și publicitate, un mod rentabil pentru a crește vizibilitatea companiei.
Un studiu despre produsele promoționale arată că:
• 94% dintre oameni își amintesc de unde au primit un cadou promoțional.
• 83% dintre consumatori preferă să obțină produse promoționale care au un mesaj publicitar.
• Dintre aceștia, 85% dintre ei fac afaceri cu agentul publicitar care le-a oferit produsul.
• 58% dintre consumatorii au declarat că păstrează articolele cadou de la un an la patru ani.
• 89% dintre consumatori ar putea să-și reamintească numele companiei pentru 24 de luni de la primirea produselor promoționale.
Toate acestea arată cu siguranță că produsele promoționale nu sunt un trend depășit.
Companiile au nevoie de produse promoționale ca un mijloc rentabil de a ajunge la mai mulți clienți potențiali, fiind o metodă de marketing cu costuri reduse. Chiar și jucătorii globali consacrați recurg la această strategie de marketing. Pentru companiile mici, cum ar fi startupurile, produsele promoționale ajută la reducerea bugetului de marketing și atrag constant atenția oamenilor.
Companiile, mai mici sau mai mari, recunosc importanța produselor promoționale în creșterea numărului de persoane aflate pe o piață competitivă. Articolele cadou cu ambalaje de înaltă calitate îi atrag pe destinatari și le atrag atenția asupra afacerilor companiei. Aceste produse au imprimat logoul și mesajul mărcii companiei, scopul distribuirii produselor promoționale este de a stimula interesul clienților în afacere. Pentru rezultate mai bune, se folosesc produse promoționale de marcă pe care destinatarii le pot utiliza timp de mai multe luni. Aceste cadouri pot fi pixuri, calendare, mouse paduri, umbrele, sticle de apă sau balsamuri pentru buze, care nu sunt doar utile, ci unice și de înaltă calitate pentru un impact mai larg.
• Marketing eficient cu costuri reduse. Multe întreprinderi mici nu pot decât să viseze la o campanie de publicitate la scară largă, răspândită în toate mediile divergente, dar își pot atinge obiectivele de marketing cu ajutorul unei campanii de promovare a produselor cu costuri reduse. Majoritatea producătorilor de produse promoționale păstrează prețurile foarte scăzute pentru distribuția în masă. Prețurile acestora sunt scăzute, dar impactul este ridicat asupra destinatarilor.
• Recunoașterea rapidă a brandului. Aceasta înseamnă că brandul este identificat imediat, compania și produsele sau serviciile vor fi recunoscute odată cu vederea siglei. Cadourile rămân în case și birouri, sau în mașini pentru o lungă perioadă de timp, amintind de afacerea și compania respectivă. De fapt, consumatorii se agață de produsele promoționale pentru o medie de 6,6 luni. Data viitoare, când văd sigla, își amintesc imediat darul și firma.
• Expunerea mai mare a companiei. O reclamă la televizor sau un panou trece prin fața ochilor imediat, în câteva secunde, în timp ce produsele promoționale primite cadou sunt folosite pentru cea mai mare parte a timpului și sunt în fața ochilor zi de zi.
• Funcționează ca o carte de vizită. Cărțile de vizită introduc compania și produsele sale către consumatori. Produsele promoționale funcționează mai mult sau mai puțin în același mod, dar cu rezultate mai bune. Cadourile promoționale au informațiile de contact ale companiei, au logoul companiei, imaginile și un slogan care descrie mesajul companiei de afaceri, funcționând ca o carte de vizită utilă pe care consumatorii o pot utiliza zilnic.
• Loialitatea clienților. Se cheltuiesc multe resurse suplimentare pentru a construi o bază solidă de clienți fideli și pentru a-i menține într-o perioadă scurtă de timp. Asigurați-vă că produsele promoționale sunt de calitate și de marcă. Oamenii vor asocia calitatea premium a produselor cadou cu calitatea în afaceri. Asigurați-vă că produsele promoționale cadou sunt inovatoare și bine planificate, și împreună cu o promovare inteligentă, cu anunțuri TV și ziare, vor crea un impact mai mare asupra publicului țintă și vor contribui la creșterea profitului companiei.
Produsele promoționale pot face reclamă unui companii, însa pot fi folosite și pentru a educa oamenii sau pentru a le face cunoscut un produs recent lansat pe piață. De aceea, compania ar trebui să stabilească întâi scopul pentru care vrea să ofere produsele promțtionale.
Principalul motiv pentru care produsele promoționale sunt păstrate atât de mult timp este pentru că oamenii le consideră utile. Asta înseamnă că produsele cu cel mai mare succes sunt acelea de care consumatorii au nevoie zi de zi. Cele mai populare produse promoționale sunt pixurile, cănile, stickurile USB, tricourile sau rucsacurile. Dintre acestea, cănile sunt cel mai frecvent utilizate produse și cele pe care oamenii le păstrează un timp mai îndelungat.
Tendințele de top ale produselor promoționale care vor influența marketingul în 2019 provin din tendințele anilor precedenți, produsele tehnologice fiind la fel de populare, categoria băuturilor spirtoase continuă să explodeze și entuziasmul pentru produsele promoționale ecologice este în continuare viu.
În acest an există mai multe noi tendințe care vor influența produsele promoționale și modelele lor:
• Designul produselor promoționale tinde spre a emula spațiul comercial. Multe branduri de retail sunt acum disponibile ca produse promoționale personalizabile, iar produsele no-name încep să imite designul produselor de marcă.
• Materialele și finisajele creative noi sunt disponibile pentru orice stil, în culori deschise precum Living Coral, culoarea anului 2019, finisaje mate cu aspect mai elegant și rafinat, cu țesături ca de paie sau pânză groasă de sac, iar finisajul plasticelor va fi „soft-touch” ceea ce va da percepția de calitate.
• Seturile de cadouri sau pachetele, cu tendința de ambalare împreună a mai multor articole colaterale de promovare va fi la vârf în 2019.
• Ofertele specifice evenimentelor care generează experiențe de brand complete. În funcție de eveniment, expoziție sau spectacol va exista un set de produse promoționale ce vor fi utile și cu un impact pozitiv în mod incontestabil asupra destinatarilor.
Produsele promoționale pot conduce consumatorii către afacerea pe care o dețineți într-un mod rentabil. Aceste cadouri oferă recunoaștere instantanee a mărcii. Puteți astfel extinde domeniul de acoperire al produselor sau serviciilor pe care le oferiți în rândul unui public mai larg. Aceste produse promoționale sunt, de asemenea, excelente pentru a construi o bază solidă de clienți și a conduce loialitatea acestora.
Invenția stiloului este un subiect dezbătut pe îndelete în mediul online și care stârnește dezbateri destul de aprinse între pasionații de instrumente de scris. Întrebarea este una foarte complexă și ne străduim în acest articol să facem lumină asupra acestui subiect.
Voi cum așteptați Iepurașul? Ați început pregătirile? În articolul nostru găsiți două idei de decorațiuni de Paște ce se fac foarte ușor, atât de ușor încât chiar și cei mici pot participa la realizarea lor!
Citeste mai multColoratul, una dintre cele mai populare activități recreative din ultima vreme, a câștigat foarte mulți adepți în rândul adulților mai ales pentru că este o metodă foarte eficientă de a combate stresul cotidian. Citește articolul nostru și învață cum să colorezi ca un profesionist.
Citeste mai mult