Datorită numărului mare de comenzi din această perioadă pot apărea întârzieri in procesarea și livrarea comenzilor. Îți mulțumim anticipat pentru înțelegere!
Un birou de manager nu este doar un refugiu si un loc pentru munca individuala concentrata, este, de asemenea, un loc in care liderul trebuie sa isi faca gandirea vizibila, deoarece interactioneaza cu colegii in intalniri programate si spontane. Un birou manager trebuie amenajat si organizat cu atentie pentru ca transmite foarte multe informatii despre omul care se afla acolo. Un posibil client isi poate da seama daca persoana cu care comunica este atentă la detalii, organizata, deschisa, determinata, inteligenta si dornica sa obtina lucruri calitative. Modul in care este amenjat spatiul de lucru, in special biroul, este ca o oglinda a stilului pe care il poate avea un manager.
Liderii de afaceri functioneaza diferit astazi, la fel si locurile lor de munca
In timp ce specialistii in comunicare antreneaza de obicei liderii de afaceri cu privire la ce sa spuna, cum sa o spuna si cand sa o spuna, in privinta biroului acestia sunt lasati sa-si amenajeze singuri biroul dupa propriul mod de a gandi si asa se dau pe fata, ca nu intotdeauna ce clameaza despre ei si compania lor se potriveste.
Locatia si atmosfera creata in zona de lucru pot da semnale care sa fie in contradictie cu obiectivele prezentate drept crezuri in afacere. De aceea un mobilier birou managerial trebuie sa ofere o gama larga de optiuni in concordanta cu ce se afirma in prezentarile de activitate de zi de zi.
Multi lideri sunt acum extrem de mobili, conduc echipe distribuite pe scara larga, deci aceste interactiuni au loc adesea in afara biroului si sunt la fel de importante ca munca care se intampla in interiorul biroului. In timp ce managerul cu performanta a invatat sa faca aproape orice chiar si dintr-un loc de munca temporar, de pe aeroporturi in taxiuri, din cafenele si hoteluri, designul biroului sau trebuie la randul sau sa demonstreze ca sprijina un mod activ de lucru pentru lider. Prin design si tehnologie la zi, este sprijinit lucrul mobil, global, cu zone pentru munca concentrata si colaborare cu colegii.

Idei de amenajare si organizare pentru un birou de manager al zilelor noastre
Biroul din colt, mare si falos, ca simbol al succesului, poate fi interpretat ca un tron modern de unde se dicteaza o atmosfera mai incarcata, unde nimeni nu are voie in castel. Un asemenea stil nu cadreaza cu afirmatiile managerului care vorbeste despre munca in colectiv, unde toti simt egalitatea.
Nu conteaza scaunul care sta in fata unui birou manager si cine este oaspetele care sta pe el, fiindca scaunul managerului este inalt, somtuos si intoteauna este pe locul celui mai mare, fara pic de modestie. Nu conteaza daca biroul tau este captusit cu mahon sau minimalist modern, biroul sefului este puternic. Pe masura ce aduci oamenii in spatiul acestui birou, trebuie gandit la mesajele pe care le trimite oaspetilo racest mobilier birou managerial si care este organizarea biroului care se cere de fapt.
1. Organizarea scaunelor din apropierea biroului
Un birou mare cu un scaun inalt pe rotile, care se da cu usurinta pe spate este partea ocupata de manager. In fata lui, pentru primirea oaspetilor exista unul sau doua scaune stationare, model nu prea inalt, și deobicei, nici prea comod. Prin amplasarea acestui mobilier birou managerial se poate interpreta cu usurinta stilul plin de emfaza arogat de manager, fiind creata o dinamica psihica subtila de acuzat si acuzator. Pentru a nu parea ca distanta dintre scaunul managerial si cel din fata biroului reprezinta o diferenta de clasa, un manager diplomat isi poate amenaja un spatiu de relaxare cu 3 sau chiar 4 mici fotolii sau scaune, comode, de acelasi tip, in jurul unei mici mese rotunde. In acest fel, intrand in biroul managerial nu ai impresia ca esti la interogatoriu si ca verdictul nu iti este favorabil.
2. Impartirea unui spatiu comun cu vizitatorii in biroul managerial
Daca trebuie sa aveti o conversatie mai dificila cu un vizitator este de asemenea indicat sa iesiti din pozitia de inchizitor sef si sa profitati de locul de relaxare amenajat si sa va intampinati vizitatorul cu o ceasca de cafea tocmai preparata si discutia sa nu fie de genul „eu impotriva ta”, ci o discutie peste masa la o cafea. Trebuie creata o atmosfera de camaraderie prin acest mic gest de ospitalitate, configurand astfel lucrurile pentru o conversatie mai relaxata.

3. Decorul din biroul managerial trebuie sa fie despre companie
Este de neimaginat ca un birou manager sa nu aiba un caracter mai mult sau mai putin personalizat. Problema apare cand sloganul si cultura companiei se refera la colaborare si munca in echipa iar personalizarea biroului nu consta in altceva decat pereti plini cu diplomele managerului si fotografiile lui dand mana cu diversi „importanti”, ca un adevarat hall of fame. In biroul unui manager ce sustine principii de colaborare si munca in echipa personalizarea ar trebui sa vina prin fotografii si diplome cu rezultatele deosebite ale colectivului si ale celorlalti din echipa. O personalizare speciala pentru manager ar putea fi ascutitoarea lui preferata din copilarie sau nu stiu ce pix. Un manager trebuie inteles ca o extensie a companiei, nu a sa insasi.
4. Gasiti un spatiu mai colaborativ unde oamenii sa poata veni cu idei
Managerul are in general sala de sedinte in biroul sau imediat langa. Cand se tine o sedinta managerul are tendinta de a sta in capul mesii sau in scaunul de la biroul sau. Este aproape de inteles ca managerul este perceput in aceste conditii ca un „sef neprietenos”, decat ca un coleg colaborator. Solutia este ca sa fie uitat acest stil si sa se opteze pentru un spatiu mai colaborativ, unde se pot face cativa pasi, sa va plimbati, unde oamenii sa poata schimba pozitiile si in general sa poata veni cu idei mai bune.
5. Organizarea biroului trebuie sa fie de actualitate
In timp ce angajatii se inghesuie intr-o camera mica si slab ventilata, cu partitii care separa birourile si impiedica conversatia, biroul managerului este ok. Solutia este sa fie introdus un spatiu comun pentru a incuraja angajatii sa se intalneasca in timpul pauzelor sau chiar la orele de lucru pentru a colabora.