Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu Politica de utilizare cookie-uri.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Intrebari frecvente

Cum pot plasa o comanda?

Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa iti creezi un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fii inregistrat pe site-ul nostru. Adauga in cos produsele dorite si finalizeaza comanda completand campurile aferente cu date reale.

 

Cat dureaza procesarea si livrarea comenzilor?

Coletele sunt procesate si livrate prin curier, in 1-3 zile lucratoare de la receptionarea comenzilor. Coletele primite in weekend se expediaza luni sau marti.

Pentru situatii punctuale de produse care nu sunt pe stoc la momentul plasarii comenzii sau care intarzie livrarea din diverse motive, vei fi contactat de consultantul de relatii cu clientii si informat despre aceste detalii.

 

Cat costa transportul?

Pentru comenzi mai mari de 150 lei transportul este gratuit.

Pentru comenzi mai mici de 150 lei transportul costa 19.90 lei.

 

Expediati si in strainatate?

Nu livram in afara Romaniei.

 

Cum pot anula o comanda?

Pentru anularea comenzii trebuie sa ne contactezi telefonic la 0751 555 333 (L-V, intre 8:30-16:30) sau pe e-mail la comenzi@papetarie.ro si sa soliciti anularea comenzii.

In cazul in care comanda a fost platita online, se anuleaza tranzactia, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului, in 3-15 zile lucratoare, in functie de banca emitenta a cardului.

Atunci cand comanda a fost refuzata de catre client la lvrare, avem nevoie ca intreg coletul sa ajunga la depozit, apoi se initiaza procedura de creditare, in cazul in care comanda a fost achitata in avans, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului in termen de maxim 14 zile calendaristice.

 

Cum aflu ce inseamna statusul comenzii mele?

  1. In asteptare - comanda a fost inregistrata, urmeaza sa fie verificata si confirmata.

  2. Finalizata - comanda a fost procesata, factura fiscala transmisa pe email si trimisa in livrare.

  3. Anulata - comanda a fost anulata si se primeste un email.

  4. Refuzata - comanda a fost refuzata de catre client si se primeste factura storno.

  5. PO eroare la autorizare - plata nu a fost finalizata (s-a parasit pagina de plata ori s-au introdus gresit datele cardului; cardul este expirat; soldul este epuizat)

  6. PO plata refuzata - PlatiOnline a refuzat plata (te rugam sa iei legatura cu banca)

  7. PO plata autorizata - plata a fost autorizata, comanda a fost trimisa in procesare.

  8. PO in asteptarea decontarii - s-a solicitat incasarea sumei aferente comenzii

  9. PO incasata - suma aferenta comenzii a fost incasata, comanda a fost expediata

  10. PO in asteptarea rambursarii - s-a solicitat rambursarea sumei aferente comenzii

  11. PO rambursata - suma aferenta comenzii a fost rambursata clientului

  12. PO anulata - tranzactia a fost anulata.

 

Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul?

In cazul in care ai intampinat erori cand ai introdus datele cardului, pentru a reincerca plata, acceseaza comanda si da click pe Reincearca plata prin PlatiOnline. Posibilitatea Reincearca plata prin PlatiOnline este valabila 24 ore. Dupa expirarea acestui termen, comanda nu mai poate fi platita.

*Nota: exista posibilitatea ca, in timpul trecut de cand ai plasat comanda si pana in momentul in care ai finalizat plata, produsele sa nu mai fie in stoc, site-ul nu face rezervare pe produse. In cazul in care ai reusit sa platesti, iar produsele nu se mai afla in stoc fizic, tranzactia va fi anulata, iar banii vor fi rambursati.

 

Se poate factura pe firma?

In pagina Finalizeaza comandatrebuie sa bifezi optiunea Persoana juridica si sa completezi datele firmei pentru care va fi eliberata factura fiscala. Daca ai plasat comanda ca persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, deci te rugam sa ne contactezi pentru a elibera factura pe persoana juridica. Acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.

 

Cum imi pot modifica datele de contact?

Ai posibilitatea sa modifici oricand datele de client accesand sectiunile Adresa si Detalii cont din Contul meu. Daca vrei sa le modifici dupa plasarea comenzii, iar acestea fac referire la o comanda deja plasata, te rugam sa ne scrii pe comenzi@papetarie.ro.

 

Cum pot sa aflu mai multe informatii despre produse/comenzi?

Colegii de la Relatii Clienti iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, in intervalul orar 8:30-16:30 telefonic la 0751 555 333 sau pe email comenzi@papetarie.ro

In cazul in care doresti sa afli mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiunea Comenzi; cei care nu au cont de client pot afla statusul comenzii contactandu-ne telefonic sau prin email.

 

De ce nu pot sa cumpar mai multe bucati la unele produse?

Aceasta limitare te anunta ca nu avem in stoc acel numar de produse. Daca doresti mai multe, ne ppti contacta la adresa comenzi@papetarie.ro, iar consultantii nostri de relatii cu clientii iti pot comunica detalii despre disponibilitatea produselor respective.

 

Cum trimit o cerere de colaborare?

Trimite un email care sa include oferta/prezentarea detaliata si toate datele de contact la adresa office@papetarie.ro.