Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Accesorii de birotica si papetarie esentiale pentru o afacere noua


Crezi ca dupa ce ai trecut de etapele de infiintare ale unei firme poti rasufla usurat? Inca nu! Mai ai nevoie de un furnizor cu produse de birotica si papetarie care sa te ajute sa te organizezi eficient in noul spatiu de lucru.

Indiferent ca esti la primul tau proiect de business ori ca mai ai experienta in domeniu, ai nevoie de o lista cu cele mai importante accesorii de birotica si papetarie. Pe langa echipamentele necesare pentru spatiul de lucru (pe care probabil le-ai luat deja in calcul) - calculatoare/laptopuri, imprimante, telefoane, mobilier, decoratiuni, aparat de cafea, etc, iata de ce piese mai ai nevoie pentru a incepe cu dreptul activitatea.

Produse de papetarie care iti pun afacerea pe roate

Hartia de copiator este unul dintre cele mai importante produse de papetarie dintr-o firma, asa ca nu trebuie sa iti lipseasca de pe lista. Investeste intr-un produs de calitate premium, asa cum este hartia de copiator A4 Navigator – neteda la tingere, cu un grad de alb ridicat si opacitate de 95%.

Plicurile sunt alti camarazi de nadejde intr-un birou. In functie de necesitati, achizitioneaza plicuri cu burduf (pentru expedieri mai mari sau grele), plicuri cu fereastra (pentru a trimite facturi sau diverse oferte), plicuri antisoc (pentru expedierea obiectelor fragile ori ascutite), plicuri din plastic siliconic ori pentru CD-uri si DVD-uri.

Cutiile de arhivare reprezinta cheia de aur catre un spatiu bine organizat si ordonat. Astfel poti aranja documentele pe categorii, le poti tine aproape de birou pe cele mai importante si le poti arhiva dupa prioritati. Venim in sprijinul firmei tale si iti punem la dispozitie cutii de depozitare acte cu capac si manere, cutii de arhivare si containere pentru arhivare.

Dosarele sunt alte obiecte de papetarie fara de care nimeni nu isi poate imagina activitatea intr-un birou. Facturile, contractele, inventarele și alte acte importante pot fi depozitate cu incredere in acestea.

Caietele si blocnotesurile sunt deosebit de utile pentru orice afacere, asa ca trebuie trecute pe lista de necesar. In oferta noastra gasesti caiete cu spirala, blocnotesuri de diferite dimensiuni (A4, A5, A6), rezerve pentru caiete mecanice, caiete capsate Clairefontaine si alte produse din aceasta categorie.

Etichetele autoadezive trebuie sa fie mereu la indemana oricarui angajat. Se vor dovedi extrem de utile in activitatea office de zi cu zi. Pot fi folosite la arhivare, pentru respectarea deadline-urilor si chiar pentru transmiterea anumitor informatii.


Produse de birotica fara de care nu poti deschide o firma

Instrumentele de scris nu pot lipsi dintr-un spatiu de lucru activ. Vei realiza cat de importante sunt atunci cand trebuie sa semnezi un document, sa prezinti un proiect pe tabla magnetica ori sa scrii un raport de mana. Asadar, asigura-te ca ai trecut pe lista pixuri, stilouri, creioane si markere.

Capsatoarele nu trebuie sa iti lipseasca niciodata de pe stoc. De asemenea, mai poti completa lista cu un perforator de documente si foarfece.

Tavile pentru documente fac ca procesul de aranjare si de arhivare a actelor sa devina o sarcina usoara. In functie de preferinte, poti alege intre tavi de documente negre, din plastic ori cu plasa metalica, ambele modele cu design elegant, transparente ori colorate.

Agrafele de birou reprezinta acele detalii care chiar fac diferenta intr-o companie. Dupa hartia de copiator, aceste piese au un grad de popularitate ridicat gratie rolului practic de care dau dovada. Pune in cosul de cumparaturi o cutie cu 100 de agrafe ca sa nu iti faci griji prea curand ca se termina stocul.


Acestea sunt cele mai importante accesorii de birotica si papetarie care trebuie trecute pe lista unei firme aflate la inceput de drum. Pe parcurs, in functie de nevoi si preferinte, vei putea adauga si alte piese utile pentru activitatea office.


Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul
Citeste articolul