Papetarie.ro foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Papetarie.ro este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
Despre noi Contact FAQ/Help
Tel: 0751 555 333 (L-V, orele 8-16:30) Email: comenzi@papetarie.ro
Blog Reduceri&Promotii

Mai bine în 2019: 19 principii cu care să începi anul


Sfârșitul de an și începutul celui nou sunt indiscutabil acele momente pentru bilanțuri, cu bucuriile succeselor obținute și totodată regretele greșelilor făcute, mai ales cele legate de unele nerealizări. Sunt momentele cele cel mai potrivite pentru a reflecta la ceea ce a funcționat bine și a dus la rezultate pozitive, dar și momentul de a analiza lucid lucrurile care nu au funcționat și care trebuie evitate în anul 2019.

Majoritatea managerilor și echipele lor folosesc această perioadă a anului pentru dezvoltarea bugetelor, crearea inițiativei de afaceri și reluarea indicatorilor de performanță care îi ajută să-și urmărească succesul și eșecurile.

Pe măsură ce lucrezi la acest proces, ia în seamă câteva sfaturi, bune practici și idei ce merită avute în vedere pentru a începe anul 2019 cu șanse de reușită crescute, chiar dacă succesul nu poate fi garantat.


Decizii strategice pentru 2019

Principii strategice pentru un an de succes

1. Când decizile și rezultatele determină satisfacția clienților, profituri și angajați mai fericiți, înseamnă că directia urmată este cea bună.

2. Tehnologia trebuie evaluată corect și găsite noi soluții de câte ori nu mai este eficientă. Tehnologiile învechite duc la apariția provocărilor între lucrători, clienți și vânzători.

3. Este importantă includerea cheltuielilor pentru retehnologizare în planificarea anuală și strategia de investiții.

4. Fii flexibil și deschis la minte, nu adopta niciodată o strategie la modul permanent. Pe termen lung rezultatele vor fi de top numai dacă-ți schimbi acțiunile și metodele de selecție din populare în nepopulare. Evită ceea ce este popular. Când metodele de a selecta acțiunile devin populare, trebuie să găsești alte metode.

5. Alocă-ți ceva timp pentru a planifica în mod intenționat succesul în anul 2019. Dacă investiți timpul acum, puteți găsi că desfășurarea unei afaceri anul viitor este mai ușoară și mai plină de satisfacții.

6. Verifică câte din ideile sau rezoluțiile din anul 2018 au fost finalizate. Pentru „nu multe” sau „nici una”, trebuie să îți reevaluezi modul în care ți-ai propus atingerea obiectivelor și să-l recreezi.

7. Fixarea unor obiective mari și îndrăznețe, de multe ori poate însemna pierdere de energie și necesită mai mulți pași. Trebuie stabiliți pașii necesari și fixate mai multe obiective mai mici pentru 2019, care să aibă același rezultat final, dar drumul mai ușor de cuantificat.

8. O strategie unitară și clară în zona de management le dă încredere angajaților și crește eficiența muncii.

9. Obiectivele stabilite vor avea rezultate clare, măsurabile, putându-se urmări ușor dacă s-a ales o cale eficientă sau nu pentru rezolvare.


Decizii strategice pentru 2019

Echipa ta - punctul de pornire într-un an de succes 

10. Toată echipa trebuie să fie focusată pe obiectivele reale ce trebuiesc atinse.

11. „Nimeni nu se duce după fentă”, rămânând tot timpul inovativi și atenți la factorii perturbatori.

12. Rularea unei afaceri fără ajutorul și sfaturile unor colegi și prieteni poate deveni un pic înfricoșătoare și poate scade încrederea în propriile forțe. Sfaturile unor prieteni îți vor permite să procesezi problemele și oportunitățile mult mai eficient decît ar putea angajații și partenerii.

13. Vorbește despre obiectivele tale. Comunicarea dorințelor tale sporește șansele de succes. Toată lumea va înțelege că lucrați pentru indeplinirea obiectivelor pe care le aveți, nefiind la dispoziția lor.

14. Vorbind despre obiectivele companiei, angajații le vor cunoaște și vor funcționa mai eficient.

15. Stabilește termen limită pentru fiecare pas. Când stabiliți termenele limită analizați eficiența și în felul acesta urmăriți și progresul realizat. Fără termen limită pentru efectuarea ofiectivului poți avea impresia unei stări de criză, fără să ai posibilitatea stabilirii unui flux de progres.


Follow the leader & the deadline - principiu de succes pentru 2019

Decizii strategice pentru 2019

16. Nerespectarea unor termeni limită de realizare a obiectivelor înseamnă o proastă evaluare a potențialului existent și duce la o reevaluare a obiectivelor, care să acopere tot restul anului. Opriți-vă, reevaluați obiectivele și stabiliți noi termene.

17. Evitați amânările. „Voi începe mâine” poate fi una dintre cele mai grave mentalități. Când îți stabilești obiectivele pentru anul următor, este important să începi imediat.

18. Caută mai multe surse de venit, nu depinde de un singur produs. Ideal ar fi trei surse de venit.

19. Folosește economiile pentru investiții, dar nu merge cu turma. Calea pe care ești singur are mai mulți sorți de izbândă. Nu poți avea performanțe superioare dacă nu faci notă aparte de majoritate.

Fiecare dintre noi își formulează schimbările în mai bine diferit. Pornește, însă, de la cele de mai sus și fă-le ale tale. Care dintre puncte reprezintă startul pentru tine?

Articole Similare

5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat,  personal și profesional
5 moduri în care o tablă de plută te poate face mai organizat, personal și profesional
Citeste articolul
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Lampa pentru birou - alegerea smart în funcție de mediul de lucru
Citeste articolul
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Mapa de conferință a micului antreprenor sau cum te pregătești pentru un eveniment de business
Citeste articolul
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
10 obiecte de birotică pe care le poți transforma în cadouri pentru colegi
Citeste articolul
#ViațaDupăȘase sau ce înseamnă work - life balance
#ViațaDupăȘase sau ce înseamnă work - life balance
Citeste articolul